Tuesday, August 4, 2009

no caption

mase jogging kat city park-Ahad pagi.. baru ni thegeh2 nk upload
(Suhaina, ko lg kenet dr atira wehh!!)

balik dr kerja-singgah amanda *alamanda tuk mencari hadiah~happy sgt sebab excited lebih. Otak aku tgh pening2 tapi aku malas nk layankan pening tu.

dari jam 5.40pm sampai ke 8.30pm kat Amanda, balik da 4sure lapar-roger C's Mas yg tinggal sorg2 sebab hubby kerja malam. So lepak umah de, seperti yg dijanjikan. Aku nak masak-so masak benda simple.

menu mase zaman bujang kat PPD dulu. Paling ringkas n sempoi malah mengenyangkan.

"NASI GORENG SARDIN"


makan+tgk C's Mas buat gift tuk Majlis Perkahwinan abg dia nanti. Pas da makan, di hidangkan plak ngn Kopi O panas n biskut gula (roti keras bergula). Thanks C's Mas selaku tuan rumah yg baek hati melayan tetamu2-

selesai-mata aku mang cepat ngntuk. Jam kul 11pm, aku da blur2 siap tido. Dorg borak bdua. Oh ye, C's Hana pon ketiadaan hubby nye sebab outstation. Sebagai tunaikan janji yg hari tu yg tak tertunaikan. Aku pon stay umah C's Hana, itu pon setelah aku ckp ngn mak aku nk tido umah kawan. The boyfie pon x melarang asalkan tertib n bersopan kat uma org-Thanks darl!

Jam 11.30pm kami berdua gerak balik ke p18- balik2 mandi, borak2 sampai aku sendiri terlelap. Pening+saket perut (cik merah dtg melawat).

Then cam biase, aku akan terjage2. Stress kot- yeke stress?

pagi tadi jam 6am aku bangun, gsok baju n mandi manda. Siap, sampai opis jam 7.45am. Pelik?Mustahil?

oh-aku akan cube berusaha pasni.

abaikan mata lebam+bengkak tuh-

Khamis aku ade check-up lagi. Owh, bosan sungguh. Asek la cucuk2 tangan aku... hishhh!

takpe la-nak sehat kan? Redha aje la-hope tak de saket pelik2. Aku ngntuk n saket perut sgt2 ni, rase nk tido n letak sesuatu yg panas kat perut...

No comments:

Post a Comment