Monday, August 17, 2009

gesek2

aku tgh gesek2 mata. Lihat jam, oh lg 5 min to 12.30am. Which is mean da masuk 18 Ogos 2009-
aku tgh buatpe ni?
oh, aku tgh type minit tukta-
tukta da balik ngn driver de. Da selesai type, mudahnya keja mcmni. Setakat 8 page aku type x smpi 8 minit. Seronok, la ni aku cume check ejaan n ayat de je. Hooooh, kurang sket stress..cume aku ngantuk!
"wahh..u ni boleh geng dgn amalia (p.a de) berani drive malam2 jauh2 ye....very fantastic person!"
sumpah aku gelak dgr ayat de. Pastu de suh aku balik bile siap je keja de. Hahaha-
"u tak payah tunggu depa sume...u siap, u balik.. jauh betul. Laen kali stay saje apartment office ni"
xmau aku!cukup2 la dulu.... thanks la tuk, sy leh je balik. Apedehal, b4 this aku leh je drive sorg2 kul 5am. Putrajaya-Seremban. Cumanya mak aku aja risau. Insyaallah, if niat kita baek takkan ade ape yg berlaku....*kita hanya mampu merancang, Tuhan yg menentukan nye*.
k lah, kerja aku da siap.
daaaa-

1 comment:

  1. kalo aku da pengsan da org suh stayback buat keje. hahah.

    ReplyDelete