Wednesday, January 7, 2009

wut do u think

aha, tibe lah kan.
pnah tak rase perasaan cmni.

xleh terima sumone tu even de baik cmne pon ngn korg, mang x boleh lah. siyes! tapi bukan la sebab buat hal ke ape, tapi org tu pnah buat korg rase mcm terhina. I mean thina ni gini la;

de sgt rpt ngn partner korg, smpi ape2 masalah pon refer kat partner korg. Gaduh ngn bf ke, break off ke, tibe2 rase alone ke..ok, senang ckp sume benda la kan n korg tahu hal ni. Cube buat dunno but then mang x bleh. Mang tak bleh lah tuk accept.

ok ok. Aku tgh alami dis stupid kind of situation. Anyway aku bukan rase jealous atau rase tercabar ke hape. Tapi aku cume x selesa ngn keadaan di atas which is mean, partner ko tu adalah Bf/ Tunang/ Hubby ko sendiri. Aku tau org tu xde buat ape2 silap kat aku, but then perasaan aku ni buat aku rase tlalu annoying.

silly roses!

tahla...aku pnah cube tuk terima, tapi aku xleh pretend diri aku. Kadang2 bnda ni buat bgaduh. Ok, tgh la dating bsama2. Tibe2 partner jwb kol, yup..its from her. Tapi mcm rase sedih cuz kat 1/2 hour talk to the phone. Agk2 y? Ya, mang la jujur. And partner aku x bsalah lam hal ni, mungkin de gak x sampai hati la kan nk ending phone call. And dat person try da best way tuk baik2 n ambil hati aku.
but im so sorry. I cant!

Salah ke aku? Aku x benci de. Tapi entah kenape tak boleh tuk terima de...

4 comments:

  1. dea!
    kdg2,hip0krit tuh t0k kebaikan!
    xpe gak~
    kan?

    ReplyDelete
  2. ..naah, try 2 but i cant. susah tuk hipokrit juga.. adei

    ReplyDelete
  3. bagi orangorang, yg penting hati. klu dah yakin hati si dia milik kite, abaikan saje sme rasa yang muncul tu.itu semua adalah dugaan utk menguji keutuhan sstu perhubungan.fikir-fikirkan...

    ReplyDelete
  4. ..btul pe yg orang2 katakan tu. takpe lah. Thanks 4 ur support

    ReplyDelete