Tuesday, January 6, 2009

idea idea idea

i've no idea 4 posting new entry. anyone?
ho aku malas siol.
rase benci.
puas hati dpt tunjuk ghost finger kat ppuan cha ya nun alif yg pakai pajero buruk! sejenis bodoh bawak keta sgt lembab, ade hati hon org sambil besar2 kan mata. aku kejar sambil bsaing sebelah menyebelah. aku tunjuk jari hantuKU. Pastu ko men2 brek sambil ko men ekzos. faker gila pangai. N mak aku tkejut ngn reaksi aku.
"dahlah tu, nape ko mcm samseng sgt? perempuan kn? tak manis buat mcmni..."
baru tersedar, yang mak ade bsama dlm kereta.
"da dasar bodo kan? harusla ajar gitu. kurang ajar n sgt idiot"
aku lepasi keta buruk de. Tunjuk double F*#K. babi laaaa..
Sebab ko rase keta ko besar kan? keta aku comel kan? sebab tu ko kurang ajar kan?... ok, mesti korg pnah alami situasi ni kan? padahal aku da bagi signal tuk masuk kanan. De dtg dr blakang n sgt thegeh2 tibe2 hon. Adakah de gila?
sumtimes aku btul2 x paham, nape la ade umat yg bangang bwk keta cengitu? Mcm pagi td, b4 p keja. De nampak terang2 aku lalu ngn laju. Yang tibe ko masuk jalan aku tanpe signal ape kes? Sebab aku perempuan? n ko lelaki? sebab ko pkai Gen2 kelabu? n keta aku murah?
aku rase kan, accident bukan sahaja berlaku pada org yg cuai. tapi boleh berlaku pada org yg drive keta sgt la bhati2. Tapi disebabkan pemandu yg bodoh n cuai, kita2 skali tlibat sebagai mangsa [aku pemandu berhemah. wahahaha]
So, pada kwan2 sume. Pandulah dengan berhati2. Pakai seatbelt, ooh ya. Tahun 2009 ni da bkuatkuasa kan seatbelt belakang? Patuhi undang-undang dan ingatlah org tersayang.
dah cukup2 iklan.
aku happy nih, ok ok. xyah tahu aku dpt ape kan? but 1st of all thanks suhaina 4 da victoria secret perfume [bought from LA].
erm.. aku kena diet skang ni [diet lg?xsudah2]. Bukan ape, lutut aku da start sakit which is mean. Aku da berat laaaa. Tol x? Haaaha. Klakar plak kan?
oh psl org yg aku rase benci. bukan ape, tahla org ni tak pnah sedar diri... aku bukan lupe la jase2 de dulu. Yup, ade gak de hulur duit yg banyak kat aku tuk aku soping2 n bpoya2. Tapi sebabkan satu hal yg ko da buat, makin rase benci. X bmkna ko blik umah dgn bgaya jutawan, berbmw latest model ko bleh amik hati family aku mcm dulu? get a life la. Once ko da buat hal, mati ah aku nk time. Benci laa ngn ko. Lau ko tibe2 nk bagi aku sebiji celica tanda maaf pon, lom tentu aku nak time ko lek. Len la kan ko bagi aku rx8 kan [mata duitaaaaaaan tol aku ni. kidding2].
hahaha.. benci sial.
owwh..aku x upload lg pica sekitar majlis maz adie & zana bie kan? Insyaallah, nnti aku upload. Bg korg muntah tgk pica. Bukan pica tu, sekali la dgn pica mase kat cameron n genting ya.
aku nak kemas2 nih. aku ade kf310. Tau ape itu? cari sendiri la....happy oooooh!

2 comments:

  1. mmg bengang oo orang drive cm2.
    klu aku kaya aku langgar2 je.haha

    ReplyDelete
  2. ayak!mmg sll0 0wg yg bhati2 p0wn ley excden!sy p0wn pena kne!hee.arap jerk bwk h0nda!tp sl0w!da la d0k l0r0ng knn!cube pegi blah kiri kal0 da ta0 lembab!hahaha!kan?kan?
    aish!nam0 benci2 0wg!hee~

    ReplyDelete