Monday, January 19, 2009

cool bro.

salam. Isnin 19/1/2009
HAPPY BUFDAY FINA~SYAZA AFRINA BT SHAMSUL
hoho..anak buah ku yg sgt gila degil ok! Dah ganas plak tu. Ok da masuk 8 tahun, cepat je ek besa? Excited aku dapat anak buah mase ni. Tahu nape? Lahir2 sgt cute, hidung mancung n putih. La ni? Mcm jantan je da aku tgk even muka lawa. Ape2 pon de agk close ngn aku n dgr ckp aku. Ckp mama de?[angah aku] jgn harap..kne marah n rotan pon, still leh buat muka takde perasaan. hiks ;-)
Makshu sayang Fina tau [btuah eh, bufday mase den gaji. merase ah hadiah..wakakaka]
Ok, Tuk abg aku plak. Gaban aka Uzai. Aku harap de tabah dgn segala ujianNYA. Pada 17/1/2009 keta abg aku, Proton Waja kena curi the best part siap pakej ok. Ngn wallet abg aku, brg2 de sume lam keta. Mase tu abg aku baru je balik ngn kakak ipar aku n danish dr umah aku. Cuz sume bkumpul buatkan hantaran n siapkan. Nak di jadikan cite, malam tu dorg degil gak nak lek uma dorg kat Taman Mutiara Galla, Labu. Tahu2 jam 7am tgk keta da takde. Btul2 park kat depan umah. Bak kata jiran, mase de nk p keja lam kul 5am. Keta memang da takde depan uma. Baru la tahu, area ctu tgh panas ngn kes hilang keta. Keta abg aku adalah keta ke-5 hilang dlm bulan ni. Sabar aje lah kan? g report polis
"ala..leks la, motor sy da 2 biji ilang".
Tapi siyes, naseb baik kan abg aku ni x jadi gaban betul2. Lau x, kompom kena nye. Memain plak kan polis tu? Cuba la beradab sket.
Takkan la abg aku nk antar Danish p nursery nek moto besa? Dah la keta arwah abah plak gear box problem. Blum p repair. Naseb2... ni abg aku demam, duit de cash hilang kat 7ratus. Even x byk, tp duet kan? Mase tu plak de buat bisnes, abes lah sume brg2 de lam bonet burn gitu aje..seb baik hantaran tu dorg tak bwk balik kan? Tak ke nganga????
hahahaha... takpe la abg, ade hikmah nye tu. Ohh..lame nk tunggu insuran tuk cover lek kan?....
**beringat ok, Make sure keta / motor korg di tempat yg selamat. Kunci betul2, lau bleh simpan dlm umah. Haa simpan dlm umah. Yg ade garage keta, simpan dlm garage. Jgn buat tempat ank2 men nyorok2 plak k?

No comments:

Post a Comment