Monday, January 5, 2009

long time break

yeshaaa...its 2009!

oh yeah, lega majlis zana & bie selesai. Alhamdulillah segalanye berjalan dgn mudah seperti yang dirancangkan! selang 10 hari selepas majlis maz & adie. Aku? macam biase, masih la tkontang kanting. Harap si su n nana aje lah peneman setia. Memandangkan beshfren aku sume da kwen. Weh, korg janji da kan. Even da kwen tetap akan spendtime ngn aku kan? kan? la la la...

[cuti 5 hari, 5 hari tu aku tade kat umah ok. Aku bsame ngn dorg]

Ok, 1 Jan 2009. Bie n Zana selamat diijabkabulkan di Masjid Paroi Jaya. Haa.. sekali lafaz aje. Then dorg bdua runner2 p mekap. Around 1pm tepat, nek bmw [org kuat SD] ke spanish villa bsama kompang group then mase tu helly plak buat show atas udara.. agk menarik ok. Cuz siap helly tu curah2kan wangian bunga rampai n bila pengantin trun keta n berarak ke pintu masuk. Bunga rampai di taburkan dari atas... aku blari2 anak. Hakahakah.. berong tol! dua2 tu duduk bsanding di tengah2 dewan. Jemputan vvip vip sume da siap duduk.

Dorg nampak sgt comel bersanding kat atas tu. Then upacara doa, renjis2 pastu makan. Haaaa...semua teratur ok. Good job pada semua. Yang aku respect kat pengantin ni. mak ayah masing2 tak bz lgsg. Cuz sume dorg da settle kan sendiri. Tanpe ape2 bantuan pon! Segala persiapan semua dorg berdua aje buat... untung ek?ok la..nnti tgk pic je la. Tp aku lom ade mood tuk utk upload. Malas seh.

2 comments:

  1. eit!
    hee~
    cikpupu cnie!

    da tkr url!
    hee~
    nnti link ta0!
    isik name ♥chentaMAYA!
    k?

    kam0 ble ma0 tawen?
    hee~

    ReplyDelete
  2. ..hye cik pupu. okeh okeh. nti kite link balik.

    ..tawen?lambat laaa..hahaha

    ReplyDelete