Thursday, January 8, 2009

malam menjelma

aku kat opis.
x terkejut pon kan?
Normal lah tu.

Banyak keja.
Buat sorg2. Alhamdulillah. Senang n x banyak pindaan.

aku?lapa. Takpe, tahan. Dugaan tu.
minum nescafe.

Japg nak drive pulang. Jauh nye...
esok nk masuk lambat.

oh, harap maklum. Umah ku seremban. It take bout 45 mins from PJ. So, if i've finished my work at 2am. Dats mean, kul 3am bru sampai umah. Nak bangun tido? kul 5am. Masak oh. Bleh weng otak ku.

k lah. aku nk kemas2. Malas da mgadap PC. Gila juleng mcm lilo nnti.

[patutkah aku buat pemeriksaan ke atas lutut kaki ku? sebab setiap kali aku bergerak/berjalan sgtla sakit then siap berbunyi2]

2 comments:

  1. jauhnya...knp xsewa rumah yg dekat2sikit??? letih jugak nk ulang-alik hari2

    ReplyDelete
  2. ..yup nak juga, but then my mom x bagi. biase la kan?.. heheh

    ReplyDelete