Friday, January 16, 2009

back from mC

kojo asek mc je lah kn?

ok, aku p hospital ri tu. check lutut yg nk tcabut bile bjalan ni. tibe2 doctor terus suh aku check darah, mata n gula. Arghh..tolongla jgn asik nk cucuk2 aku n amik drh aku kan?

saket.

Ok gula lam badan adalah = 4
[dulu yg aku owez pitam tu sebab tlalu rendah =3]

tekanan darah = 140/80
[ok la kot dr dulu kan? 180]

mata?
oh..aku sebenarnye sgt rabun. Tapi mengapa aku x pkai spek?
[oh patutla aku langgar 3 lampu isyarat merah semalam...] *alasan-alasan!

lutut?
aku tlalu banyak berjalan n bgerak lasak. Pastu pkai kasut tumit tinggi.
[ala doc, ckp la sy ni tlalu gemuk. xpe sy redha je]

nnti aku udate lg k. Byk benda yg aku nk cite. Tapi not now....

(teringat saat2 indah bersama, susah senang bersama, pnah merempat bsama2....ye, aku masih sygkan kau...)

No comments:

Post a Comment