Friday, December 5, 2008

morningg...

salam sume. Kejap je kan da masuk hari Jumaat. Haa da bulan 12 pon! Cepat tul mase blalu.
aku?tetap gak gemuk. haa..
hikhik..

Aku bru je pas bekpes ni, mam nasi lemak kerang. Sedap weh..kuih2 org tu jual pon sedap! Kira mang menepati citarase aku ni yg agak la cerewet. Raffz p antr servis, yelaa dah nak cuti balik kg. Kne servis laa tul x?. Semalam ptg, after keja singgah umah ain, sulala n isz pon ade. Amek brg, then ain paksa lak aku makan kat umah de sambil tengok cite ptg tu. ape tah. suteramaya ek? yeke?...lebih kurang laa.. kat 7.30pm baru aku kelam kabut balik. Oh, hari ni JJAU2Setiawangsa bukak. Msti best, dekat gila ngn uma nenek. Smlm singgah umah nenek. Then si oleen sms nk jmpe. Oleen pon dtg la jmpe nenek n mama. Kitorg berempat je smlm, oleen ade ieka pon ade (anak angkat mama). Pastu g minum2 ngn oleen kat kedai mamak. ade gossip katanye. Ceehh..so smlm borak2 la ngn oleen, isz n ieka. lame kot tak jmpe ngn si oleen ni, bz nau! hahahaha..wallpaper kat nset aku gambar tapak kaki de ok! btuah tol. Da pnat borak2 n gelak2...masing2 pon blah. Balik umah, aku iron baju n terus tido (skang ni mata aku x larat nk stay up lame2..)

k ah, den nk smbung sms ngn CH ni. daaa

No comments:

Post a Comment