Tuesday, December 9, 2008

letihnye...

posting tuk selasa~

Oh, aku EL ri ni.


Smlm aku sampai kul 3.30am. ok, sgt2 jem! Aku penat gile.So smlm aku ikot jalan lame. Then area tampin, aku da nk p shi2 (phm kn?), aku cm mls nk singgah mane2 petrol station memandangkan aku mang tade peluang nk impit nnti. so aku sggup tahan dr kul 7.20pm hingga 9.20pm. Bygkn ek, saket gilo aku tahan. La da nk sampai area rahang (jem lg) aku nmpk caltex, so mula2 nk tggu smpi umah. Tapi dsebabkan aku mang da tak sggup tahan. Aku parking laju2 kat tepi toilet, skali tgk toilet ppuan. Peehhh, ramai nye umat. Masing2 take turn la kn. Toilet laki? Kosong, so aku cm buat bodoh, masuk je toilet laki. Lega buah pinggang aku kn (tahan shi2 lame sgt). Aku nk kuar, b4 tu aku cm dgr sore2 laki. Tapi aku ilang ingatan (sumpah aku tak igt yg aku masuk toilet laki). Aku pon kuar ngn muka tade rase bsalah smbil betulkan lipatan sluar. Mula aku tak pasan, pastu bila aku angkat je muka. Amek ko...btul2 depan aku sorg guy tgh (shi2) kat bowl (ala yg kat toilet laki tu) n sorg lagi tgh bdiri tunggu turn. Naseb baik aku tak nampak ape (sumpah aku tak nampak). Then dorg tkejut gila babi. Sebab ye la, aku kan ppuan! Then yg klakar tu, guy yg tgh shi2 tu leh tlompat sambil de tutup *** (pahamkn) pastu bpaling dr aku. Member de yg sorg tu pon tkejut. Aku jalan laju2 sebab nk cover gila punya malu. Yg aku tau, aku kat pintu toilet tu, dat guy ckp smbil gelak2 "series weh, selambe betul awek ni" sambil tinjau kat pintu tgk aku. Mase tu, org kat luar sume pandang aku ngn penuh hairan. Ape aku pdulik, yg aku pdulik aku btul2 nk shi2, takkan nk tggu dorg yg maha lembab tu kan (nk2 plak kaum kaplam). Aku blah, mase tu tebal tu muka aku...hoooo sengal!

Cite sal raya kat kg. Tade ape yg istimewa kn? Lemang tetap kena beli. Selame ni pon arwah abah yg buatkan lemang. Nseb baik ok, semua ank sedara n spupu2 aku ade. Tade la bosan. Asek swimming je (sejukkkk gila, air terjun la katekan). Then lepak kedai mamak.. ni sebab paksaan oleh mereka2 yg bosan. Aku sbagai makshu melayan je laa..
Jgn pelik ek, aku tak pakai baju kurung!
Ye lah, activity nye pon selain makan n masak2. Activity karaoke tanpa henti sejak semalam. then swimming. Hoooo...leh lemas, sgt dalam!
then lepak2 n borak2 ngn dorg sume. Ok la, lepas windu (aku kan makshu terbaek). Lepak2 kat satu pondok yg comel2 ala chalet..lengkap la gak walau kecik. Kitorg yg muda2 lepak citu smbil melakukan activity sendiri acekot robo2 laaa.. (promise ye ank2 sume...)
layan ah pic k?



on the way ke kampung aku. ptg tuh, berkabus lg..haaa tu la, sampai pintu depan (da nk mahgrib)


hari raya aidiladha, ramai balik. tgk laa..



nampak x di sebalik pokok2?ade atap?situ la kami lepak... meooow2 lam pondok tu.



kami2 sume lepak..(andy, aku, adzrin n k-rel *izam,alf,mira tiade lam pic*)



harusla taruk pic aku..ni plak pic pemandangan tepi dapur


ok, ade nampak batu2?ade air terjum kecik n sungai kat citu...best!



n mengalir la jd kolam..sini ah tempat kami swimming...sejuk!!air jeram k

barulah aku terpikir, why arwah abah suka lepak sini ngn mak n abg kamil.. yups, tempat de betul2 tenang.. ermm.. sebab tu dorg suke balik cni. Sebab seriously tenang! Oh, ye sesape nk camping ke ape ke kn..boleh la dtg cni. Aku alu2 kan kedatangan korg! Haaaha, promote kampung ok!

No comments:

Post a Comment