Thursday, December 11, 2008

LOS&FAUN

semalam kan dating. Hikhik,

p tgk movie, cite los n faun! kelakar gak la. Movie start kul 9.45pm. Kitorg p pavilion. B4 dat makan2 dulu. Kate dating kn? haruslaa makan.

P makan kat pizza hut citu. Mula nk makan kat carls, tp pk asek la makan beger je kn. Mane lah badan n muka aku tak mcm beger.. hikhiks.



then balik umah. Tido!

**suspen,mlm ni ade dinner. Opss..lewat skit sambil menanti jam 12am (12/12/08). Kenape dgn 12/12/08?

@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@
@@@@@
@@@@
@@@
@@
@

ITS my BIRTHDAY! im goin 23 tomorrow.

hurm, x sngka da nak 23 umur aku.
makin meningkat usia.
lame da x celebrate.
(almaklumla besday aku owez jtuh pada hari yg ade MJM)
slalu abah akan kol aku. Tapi...tinggal kenangan aje..
takpe, aku tau abah owez ade ngn aku.

oh, semalam aku dpt berita. Izam, cousin yg close ngn aku. (biasela..de tau aku pon tau), jari de hancur termasuk lam mesin. hari ni kne operate lah tgn de kat GH Seremban..potong jari2 yg hancur tu..sian kn? hurmm bru 20 umur de. Ade anak sorg dah. Areel! sian ayah da x nsem lg
:-(
izam, akak harap ko tabah ok!

2 comments:

  1. wee..happy birthday dear rose.
    may u cherish all d way in ur life ;)

    ReplyDelete