Monday, December 22, 2008

monday again

Morning semua.

Seperti biasa, aku sampai ofis jam 7am! dis time awal bebenar. So aku lepak2 lu lam keta makan kuih yg gulanye keras bdenting-ting bunyi masuk lam mulut (kuih keria). Aku tsangat letih ok. Semalam agak parkinson tangan aku. Mgigil2, nak kata lapar. Sebelum pengantin berarak aku da makan dulu ngn kwn2. Very da x sopan kan? Hahaha.

Well, ape2 pon. Congrats tu Maz, selamat da bsanding n jadi raja sehari semalam. Cantik je ko smlm walaupun agk paneh hati ngn laki ko kan [abg adi sengal] sebab thegeh2 sampai berarak 2x, bersanding 2x. Takpe, yg penting majlis ko da settle. Tinggal si Bie n Zana nye majlis je ni.
Ape2 pon, zana n bie sume da settle. Tunggu majlis berlangsung je kat dewan. Bagus, x serabut umah nnti bile majlis selesai.

Tapi kan.....aku suke drama semalam yg dilakonkan oleh bie. Hahaha. suke gila, leh dapat award ni. Idea2 bernas lagi keji dr zana, bie, suhaina n nana [adik aku]. Kompom buat org tu gila terbakar ngn aku. Silap2 maunye aku kne langgar nnti..well, kau tau kan mane silap ko? bmain ngn api. Memang aku sejenis lighter cricket, tapi lau ko tsilap..boleh tbakar bulu idung tau x?
[eh ape kaitan???]

nanti aku upload picca ek. Muka selenga gila, cuz bukan aku amik.. org len amik..[gila la kan lau aku ateh plamin aku yg sibuk2 amik pic?]

k aku nk bekpes ni..tata

No comments:

Post a Comment