Tuesday, December 30, 2008

letih oh

lame ah x update. cuti.
tapi aku xde mood nk update, malas. letih! aku asik bkawad lam opis sorg2. sume da cuti. aku penat sebab duk deal2 ngn officer2 yg cuti ngn boss aku lg meeting luar. gara2 meeting kat sabah isnin ni. hoiih. penat weh.
aku jawab kol, lari2 anak..3 tipon kat cni. macam operator dah. xpe, aku x kesah. this time turn aku cover plak..asek org je cover kan?
neway aku baru je balik dari Cameron Highlands. Nanti ah update k?
**Salam Maal Hijrah 1430. Semoga tahun ini akan membawa lebih keberkatan dalam hidup. Insyaallah**
Takziah buat Tuanku Najihah Binti Al-Marhum Tunku Besar Burhanuddin di atas kemangkatan Al-Marhum Duli Yang Maha Mulia Tuanku Yang Di-Pertuan Besar Negeri Sembilan Darul Khusus, Tuanku Ja'afar Ibni Al-Marhum Tuanku Abdul Rahman. Semoga Allah S.W.T mencucuri rahmat ke atas roh Al-Marhum dan dihimpunkan bersama orang yang soleh.
AL-FATIHAH
[sedih bile teringatkan saat2 pemerintahan Al-Marhum selama 41 tahun di N.S, every year aku akan balik Seri Menanti tuk upacara Raja Bergolek bagi meraikan hari keputeraan Al-Marhum bersama-sama rakyat-rakyat N.S. Hilang lagi seorang Raja yang berjiwa rakyat dan Raja yang disayangi oleh rakyat N.S. Semoga Al-Marhum di tempatkan bersama orang-orang yang beramal soleh. Amin]

No comments:

Post a Comment