Friday, December 19, 2008

dia dtg lagi...

seperti kebiasaannya, dia akan dtg jenguk aku tiap2 bulan. Rindu katanya....aku redha.

Aku takde mood, badan aku sakit2.
Smalam berjaya sampai ke Semua House dlm ke'jem'an di KL. Dgn perut yg sakit teramat sngat. Demi kakak ku, aku kuatkan hati.

Da jumpa, bjalan sekejap dalam SH. Ya, aku tau itu satu rancangan kakanda ku. Nampaknya angah juga ade. So kami berempat berjalan bersama [sheqa pon ade temankan aku, thanks dear]. kakandaku sibuk memilih tudung2 n aku mencari baju utk majlis persandingan temanku,Maz. Ye, berjaya jumpa n mengikut tema. Coklat & Gold. Harganye? Pon cantik, tapi disebabkan kakandaku berniat utk membayarnya. Alhamdulillah. Nak tgk? Nanti la dulu...

Mase pegi bangi smlm, ade terjumpa sepasang baju. Cantik, bile aku pikir2 kan balik. Taknak plak over kn? Mang da sesuai, gold coklat. Tapi sebab kegemukan aku, aku lupakan niat tu walaupun baju tu mang size aku. [auntie kedai tu ditipu kami...]

Da puas berjalan [dgn sakit badan] p makan2, ape je yg ade kat situ? Station kopitiam pon ok la dr takdo kan?


Tu la kakandaku. Tudung ijau, Kak Lin n tudung biru is Angah. Then aku wif sheqa. So tu ah food yg kami makan. Ok, aku blanje. Tapi cam tak best plak blnje kat tempat tak sedap cmtu.



Tadi aku lepak opis mmber aku. Sebab si Ain n Sulala da dpt tukar ke kdn. So ade makan2. Then aku ni dijemput la skali. Buat potluck. Hee..sedap nasi ni. Pastu aku lek opis, pinggang sakit lg. Hurm..takpelah, mang da hakikatnye cmni kn.

eh, tibe2 mental plak aku. Takpe, mungkin de lom dpt rase lg balasan. Bialah kan? Semua ni ade balasan nya, Tak di dunia. Insyaallah pasti ada juga. Beza lambat atau cepat. Tuhan byr cash. Sgt keji...its ok. Mentang2 aku diam je baik2...x kacau org... mang dasar xleh tgk org senang n lebih skit dr de. wtf?

Esok ade kursus/meeting kat bagan lalang. Huuu..bosan oh!

No comments:

Post a Comment