Friday, June 4, 2010

so far so good

settle sudah.

kiri je problem. Alhamdulillah, tp doctor bg nasihat berjaga2...

avoid ice-cigar-mandi malam-tempat sejuk n benda seangkatannya.

oklah, aku masih makan ubat, masih sesak nafas.
masih tak minum ais dan seangkatannya.

mungkin takde da pasni kan...aku da serik.

aku tgk lagenda budak setan. best oi..nak2 plak mang aku layan novelnya sejak dulu. So aku paham jalan cerita.

weh siyes, aku kelihatan sehat walafiat.. biasa la takkan nk tunjuk sakit n lemah kan?

tp tis time aku terharu melihat kegigihan seorang manusia yg tak sudah2 bg semangat kat aku. Sian de. Snggup layan kerenah aku bile tgh sakit... almaklum, bila kurang sedap badan. Mulalah panas semacam.

dan juga buat gadis2 ku. Nor-Dijot-Syuk & Angah yg sentiasa menceriakan aku walaupun aku duk tercungap2 dek korg punye lawak jenaka tu...syg korg sbb temankan aku masa aku sakit ni.

*terharu bila mase aku tgh tido (aku tersedar) mak dtg selimutkan aku, pegang dahi aku n picit2kan tangan aku.....sob sob sob..begini la nasib da takde abah*

3 comments:

  1. awak bagi rating berapa untuk lagenda budak setan...saya bagi 3.5 kot,sebab cita jiwang..hihi

    --
    Entri Baru :[REVIEW] Lagenda Budak Setan

    ReplyDelete
  2. ala la la.. cian nye.. get well soon..

    ReplyDelete
  3. LPP ; sy bleh bg 4 dari 5..

    churalliya : tu la..heee..thanks sis

    ReplyDelete