Friday, June 18, 2010

kelaparan menjengahku

Oh la la la-PMS mood.
Jumaat..stayback tu da jadi perkara biasa buat aku n hidup aku ni untuk 2-3 tahun lagi kot. So, kepada sesape yg cube nak meminang aku tuk buat isteri. Sila batalkan niat suci murni anda kerana sy adalah wanita bekerjaya.
wutttaaa?
just kidding. Hahaha..takde la, lupakan je la..nnti sian korg tinggal umah bersapau malam2 cuz si isteri duk masih tercangak2 bekerja di opis sampai lewat2 malam. Auuuwwwhh..i rajin ok.
berbalik pada tajuk.
saat2 ni, perut aku pedih akibat kelaparan. Siang tadi aku hanya makan 3 ketul karipap. Tu pon rase mcm nak cucuk je mulut macik yg sebuk berebut karipap sardin yg betul2 tinggal 6 ketul. Wehhh..karipap kentang ade banyak lagi lah! Bising ok!
aku tgh pegang sepit kuih. Nak amik seketul karipap sardin dan 2 ketul karipap kentang. Tiba2...
"saya nak karipap sardin ni RM2 (maknanye 6 ketul)...alaaaaa!! dia da amik, tak cukup dah..sy nak semua tu....."
sambil pandang muka aku.
pehhhh gila lahap ko ni! kecik mata aku pandang de. Sape suh ko lembab lgi terhegeh2..? Haa..dah boleh sgt bdiet macik..mokmok sgt tu. Pergerakan pon pelahan nampak eh. Hahaha...btw macik tu takde la tuo pon. Lam early 30+ jek. Tp geram, de tgedik2 kat budak2 laki cafe tu. Agk2 la kan..cakap kuat2 mase aku amik karipap tu td.
aku gemok gak..tapi nak lahap pon kasi agk2 aar kan?
yeay..aku menaip minit2 ni sume. Sekali satu tajuk takde n sudah ilang lam sistem. Wahhhh..
dahla perut sakit mencucuk2..penpaham la kan. terus teringat mak aku punye rendang ayam yg sedap lagi menusuk kalbu. Nyum2..
*seb baek mak aku da siap2 masak lauk sebelum de n angah aku pergi berehat2 ala2 holiday kat PD..lau tak kompom lapar tenuk kat uma sorg2 dua hari ni....*
cepat la balik..lapaa bona dah ha..

No comments:

Post a Comment