Tuesday, June 22, 2010

bermula episod sepi

tajuk pon da cukup buat org meluat.


Bila pagi, mood keadaan baik. Tp org spoiledkan...dah apehal kan?

i ni artis ke? eh..tibe2.

lantak laaa, aku selebet ke. hodoh ke..bodoh ke. kau kesah ke nok? oh ye, slame mak aku mengandungkan aku dan membesarkan aku sampai la ni. Kau yg sara ea?!

lupakan. Aku mang cik sentap.


berbalik kepada tajuk.

saya mengumumkan kepada kawan2 saya. Saya sudah mula single...hahaha. Encik Bf sudah kerja luar start hari ni. Sadis, bukan aje payah nak jumpe. Sebulan sekali belum tentu...


*relaks la FSIL pon relaks hubby balik 3 bulan sekali..aku nk meroyan lelebih apesal??!*



jom..jom..kite kuar! hahahaha

(spy2 : syuk, nor, dijot & angah)


whooopsss... oh sgt tak baek.. secara automatik 4 ketul name di atas telah diperintahkan oleh encik bf tuk mengawal pgerakan aku. sengal ok!


behave

behave

behave

dan paling menjengkelkan. Bila penyibuk2 international mula nak menyibuk.

'wehh..da xde kerja ke ape? or im 2 gojes sampai kau, kau, kau dan kau rasa mcm perlu nak semak2 lam life aku.. aku ontok je, nape lah kacau. Please.. aku tak nak mulut ni mula jd celupar..'

b4 de pergi. De banyak bg nasihat kat aku...bebel2 puas2 dulu kat aku. Marah puas2 sebab nak marah lam phone xde feel...*smayang jgn tinggal!!!*

ermmmhhh..baik ustaz.

No comments:

Post a Comment