Friday, June 11, 2010

ILYSM

Cerita Basi 2 minggu lepas...
After back from KPJ,
tiba-tiba dalam keadaan yang sunyi sepi lam kereta (memasing duk melayan perasaan sorg2)
Encik BF : jomm tuka lampu spotlight nak?
Cik GF : ermm..suka hati la..ikot je.
Encik BF : kat area Temiang banyak kedai kereta..
Cik GF : org tauuu...laaaah *opssss...terus mcm rase nak sepak2 mulut yg celupar ni*
Encik BF memandang aku dengan tajam- ohhhh terkoyak mataku akibat panahan matanye itu..haaaaahahah *sengal*
takut ok!
eh eh eh...bukan pergi kedai tukar lampu pon. Cam melencong ke kedai len je...then berhenti..haaa mak suke nokkk!!!
Encik BF : pilih la mane yg rosz nak?
Cik GF : eh, betul ke? heee..heee..
(mula nya mcm give up sebab aku igt kereta aku takleh nak buat benda yg aku nak ni..rupanye bolehhhhh..asalkan tuka tapaknye.. la la la)
dah pilih sambil amik2 gambar diri sendiri yg berlengas tu. Ohh..xleh nak upload kan..sbb sungguh kelly ng ye kwn2...


encik bf yang baik..teliti de tgk lengchai tu buat kerja...

ok pelik plak nampak dah bukak plat nombor tu kan...


sudah siap!! yeayy..mekasih encik bf! syg kamu lebih...de kesian sbb tgk keta aku hodoh n tak berjaga..nak2 plak nombor plat pon cam serabai je...
pas tu kami pon blah...nak g tuka lampu spotlight yg da mampus tak menyala tu kan...
sampai kedai tu. Ok la, lengchai2 muda ni duk la memekak2..btw kedai ni lebih ke arah ekzos..tp boleh tuka lampu n servis2 yang len. Poning aku tgk ekzos2 dan keta2 yg memasing dtg duk tuka paip..besarrrrnye..pastu bunyi pon..BISING.
Sedang mereka duk buat kerja. Sorg lengchai ni cuba mencucuk encik bf ni tadi...mcm2..siap tarik encik bf ke satu tempat eksesori kete...
sian, puas aku tgk encik bf bg mcm2 alasan..sampi jenuh..
last cara satu je...
Encik BF : ni kereta perempuan maaa....takkan mau pasang paip..bising!
kihkihkih...silap. Terhasut gak...
Lengchai : tak apa mehh..kereta perempuan kena kasi cantik juga..pasang ni cukup..tak bising punya..wa kasi lu diskaun...jgn risau laaaa...

oh- kamu! sedang melihat sesuatu...

sebelum...

selepas.


kepenatan setelah siap tuka lampu bagai...yeayyy..mekasih sponsor sume2 diatas..

(sehari sebelum tu, Izu *adik encik bf* antar keta aku g servis dulu. Siap betulkan bumper depan yg kemek teruk akibat perlanggaran aku ngn sebuah kereta lain..terukk ok..setahun kemek n calar..tp Alhamdulillah, kereta aku da tak cacat da..calar pon suda ilang...hehehe..walaupun dlm keadaan sakit, encik bf sanggup buang mase selame 3 jam mengadap kereta aku..de cuci sendiri..selalu mang de yg buat..sebab puas hati...bersih n perfect..tengkiuuuuu!!!)

Btw, bukan ini yg aku nak cerita...Balik kepada tajuk entry diatas.

(cari sendiri la maksud ILYSM 2 ye)


haih..Jumaat sudah. Maknanye sudah hari ke-5. Macam 5 tahun pula. Ahhhhh..seksanya rasa.
i cant imagine my life after this. Sob sob sob~
weh..de kat semban je kot! apesal ko gedik over tibe2???!!!
*sambil ketuk kepala sendiri dgn tangan yg gemok*
ok.

i misssssss himmmm!!!!!

sedih-sedih. Esok de ke JB...besfren de kawen..besfren dr mase de duk Johor dulu, then tibe2 pindah semban. Kwn baek de tu pon pindah semban. Siap satu taman ok!

then tiba2 menyewa di Puchong..same2 gak serumah..sbb keja pon lebih kurang same..haa..betul punye syg ni...hehehehe..

btw, congrats to Pakdop..haaa hensemmm ok kwn de..tak tipu..walaupun name mcm.....yerp..4 the 1st time encik bf cite sal Pakdop, aku da bygkan de besar. Gelap, tinggi dan bengis..mesti garang..cuz pakdop ni cam antara kwn2 len de lebih baran n cam selalu jd pelindung kepada yg len..cuz de besar.

sumpah tertipu. Aku jumpe, mcm terjatuh la bola2 mata ni..apedaaa name Pakdop??? bapak la putih gila. Badan tough2, tinggi..yes..yes..mcm Aaron Aziz ye kwn2...soft spoken..ramah n senyum jek..Dah2. Encik Bf bace ni kompom tacing...

hari ni aku stayback.. kerja banyak..woot! esok kerja lagi. AH its okay, leh dpt extra money kan??...

hahaha. Apesal loya semacam entry aku ni?

Abaikan, sejak2 paru2 kurang fungsi ni..mang emo+tacing+jiwang yg luar biasa. Ewahh...mengada2 pon ye gak. Kesah ape kan?

aku telah berjaya. HAHA..ALICE aku dah berjaya QUIT. Since 27 Mei 2010.. aku terpaksa QUIT, maybe da tersedar kot. Padan MUKA..

ok la, nak smbung kerja...(ko duk tgedik2 men blog..ko da Asar da ke blom ni dagho????)

1 comment: