Friday, June 25, 2010

kebesapauan ku

pagi2 aku da sentap noks!
tido aku diganggu!..
kau time2 kuar, taknak plak kasi tau. Tibe2 aku da lelap cantik.
"org ade reunion sabtu ni kat PD"
wuttttttttttttttttttttttttttttt!!
hahaha..aku meroyan di pagi2 itu. Astagfirullah-alazim.
sehari aku sakit jiwa. Dah kenape aku nak bingit de g reunion an? Ni kes psl budak ppuan duk cr pasal ngn aku kat FB satu masa dulu.
kesah ke gaji ko bulan2 RM10k??? meluat.
sentap sampai de ckp..
"Yaallah, sekolah org kan jantan semuanyeee..mane plak ppuan ni?"
hahaha..malu tahap tapir.
it's ok.
kau reunion an? Time aku reunion nanti, toksah mau banyak bunyi. Wheeeeaaauuu..*sweetrevenge*
yg aku tahu. Aku da plan ngn Nor & Syuk utk g i-city esok malam. Padan muka kau...
dan aku akui aku cepat sentap. Cepat emo..cepat terasa...
dan utk ayat terakhir..
Btw, tiada siapa dapat 'gantikan' tempat arwah abah dalam hidup aku... No one can replace him...walau macam mana perfect pun manusia tu...

No comments:

Post a Comment