Saturday, May 1, 2010

si saiko again

jap2. aku baru nak tido, tp diganggu.

manusia ni pertikaikan aku. oh, come on babe. Ko sedar tak aku sebenarnye reject ko secara sopan?

ko siape nak suh n pksa aku KAWAN ngn ko?

pastu nak lagi tu ajak aku kuar sama. Ko paham tak ape erti 'in relationship with sumone'.

fine la, takde ikatan perkahwinan lg. Tp lau aku tak suka ko, ape nak buat? Pergi balik lah kat wife ko, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee!

btw utk reader (lau ade yg bace), aku bukan nak cakap aku hot ke ape. Tp saiko ni tatau ape masalahnya.

pastu cerita nak best. Suh aku ikut cara kau plak, dah la ajak kuar. Tp naik kereta aku..

aku igt lagi, dulu de bercerita pasal enjin kereta perdana turbo de. babe, relaks.. relaks please. Takyah mengelabah nak cerite psl kereta ko tu turbo..haih..

pastu suke hati aku la aku nye hobby ape pon. Aku mang suke lepak ngn girls n kami have fun..walaupun tempat tu sekadar mamak.

yg kau plak..ayat "saya nak lepak jauh2 je, mencari ketenangan dlm hidup..tempat tenang, boleh buat sy berfikir..fikir tentang strategi.."

dahla..g tido ye. jgn semak kan aku. da block de..tp dapat plak de cr..sian de..aku rasa de perlukan teman idop baru la..

anyone interested? just private msg ea..hahahahah

2 comments: