Wednesday, May 5, 2010

malas lagi

Sila buka mata dgn luas. Oh yeah..tgh siap2 mahu pergi kerja...

sila tutup mulut! Ok..aku sebenarnye saje mengedik2..seronok tgk org/kwn2 bertudung ni. Nampak sopan. Aku?

Mang niat nye ade, tapi sifat aku ni..hurmm..bila tah nak berubah gamaknya. Insyaallah, satu hari nanti..aku akan bertudung. Sbb aku suka imej sopan n muslimah ni....

:-)

Btw, thanks to Sis Hana~ rezeki aku gamaknya dapat kasut dr de. Suka..walhal aku baru je dapat sepasang kasut.

(jenis aku, aku xkan beli kasut selagi tumit de tak hancur...so bile satu hancur, pakai yg satu lagi..hancur lagi.pakai len..akan setia dgn satu kasut..takde tukar2 ikut baju. Koser nyah!)

Pastu da takde kasut, baru thegeh2 pergi hantar tukar tumit baru..yelah, kasut cntik lg..cume tang tumit nye da tkuar besi.

heee-

kasut yg sis hana bagi-hitam penuh
dan kakak aku baru call, excited lebih perihal sesuatu benda. Ok, de mms. cantik..aku suka..tapi.. harganya adalah 1K plus plus.
haih..
*bekelip2 mata aku









2 comments:

  1. dah pakai tudung ke skrg?
    alhamdulillah...akhirnyer terbuka jua hati adik sowang nih.....

    ReplyDelete