Saturday, May 22, 2010

ok ok..

My sis dalam labour room ni.
Angah temankan de. My bro sibuk katering tolong my mum.
Tp satg de runner la tu tgk wife de, Angah aku kate. Now baru bukak 6cm. Baru BUKAK 6cm..macam scary jek..
Hopefully de ok.
tak sabar nak tunggu de lahir~ cume x confirm girl or boy...tak kesah yg pnting sehat n selamat kedua2nya.
Lau aku kat umah, mesti aku da kne teman de kat hospital ni. Seb angah ade, tu pon anak2 de..cikgu tusyen tolong antar balik umah nnti.
*angah da memekak2 kat aku, tak dapat memekak depan mata. Lam sms pon jadi. Bising sebab aku tak sambung belajar lagi. Yaampun, bukan taknak. Cuma dah mula malas...hurmm...pening, pening...nak tak nak tak?? de suh jugak..utk future. Aku tahu, mang ade niat nak sambung..tp not now la..*
"u blum ade ape2 komitmen lagi, pergi sambung belajar! sampai bila nak duduk n mengharap benda yg satu tu je? kerja tetap kerja, belajar tu utk masa depan u..dah kawin nnti bukan x boleh cume nnti u yg penat..kerja, family..ha nnti ade baby?! sementara belum nk kawin ni kan...ape lah sgt dgn yuran sume...."
"pikir guna akal bukan emosi, peduli kata org bukan dia bg kita makan. Prinsip yg senang"
erkkk..betul tu. Tpi Angahhhhhh....nnti la adik fikirkan.
hahaha..aku jawab mcmtu..aku balik kne. Yolahhhhhhhhhh akakkk den!...

No comments:

Post a Comment