Monday, February 22, 2010

stop being childish

come on sweety im 25...not 5 years old. Please dun treat me like-a-baby.
im a lover. not a hater. im juz being myself...
please. Jgn emo2 ngan aku sbb aku tak reti handle org-yg-emo-nye terlebih. Aku tak-reti-pujuk nak2 plak-if-kau merajuk bukan disebabkan aku.
hey hey. Matang sket boleh?
ha kan aku da mula nak jadi dewasa!
IM SICK with ur baby-baby attitude..
comel ke buat pangai camtu???
aku muak ah. ok. Pastu kau YM-YM aku n tanye psl aku marah kau ke tak. Come onnnnnnnnnnnnnnnnn...tu bukan story nye. Yg pasti aku taknak lepak ngn kau sebab....cukup2lah kan?
ape yg kau da buat dulu. Cukup lah. Cukup. I had it enaf. Dah, jgn buat aku tekanan kat sini. AKu elok2 pon takde nak marah kau. Terus rasa mcm terbakar.. dan tak payah tanye BILA-AKU-TUKAR-STATUS.
eh, sorry la. Bahasa bersepah2...aku mang suke bajet best bile menulis. Iye..btul x tipu.

4 comments: