Friday, February 5, 2010

pms is back

bile berjalan tak jejak tanah.
bile bercakap tak pikir panjang dan langsung tak gune akal.
maen cakap je selagi ade benda nak cakap.
*membebel2
tak rasa ngntuk.
rasa mcm nak marah+senyum+nangis
aku tak tido satu hari so aku da jadi mcm dewa. Stok terbang2 je.
dan tiba2 plak cik merah say HI! pagi tadi. saket satu badan.
satu aku mintak- tolong blah bleh?
pasni ape lg cite2 yg enak ttg aku akan didengari. Takpe-takpe, aku suka. Publisiti tu..
aku di tipu beb- pehh mati2 aku igt dia ade deria ke-6. Terer gila sebab tahu aku berada di mana, buat ape. pakai baju ape..siap lengkap waktu. Katenye INSTINCT. Siap tahu aku lepak lepak pantai bercinta2 bagai. Pegang2 tangan bagai.
waklu!
padahal kwn aku sendiri yg duk roger2 bgtau kegiatan aku. Apakah?
setahun ok. aku di tipu hidup2. Tahniah lah.. tahniah. baru semalam aku tahu kebenaran sebab ade org tak sampai hati tgk aku di tipu. So wuts wrong kalau aku STRAIGHT????
better kau g kaunseling la. Aku rasa otak kau mesti ada masalah.. seronok ea buat keja mcmni?
Tuhan adil ok, ni kwn aku yg takde kena mengena ngn kau bgtahu hal sebenar. See?
Ngn ni kau ckp mcmni, ngn dia kau kate cmtu ngn aku kau kate bgini.
btw kenapa kau kata aku lesbian?
aku takde point pon nak berlagak ngn kereta aku buatan Malaysia ni, apesal kau kata aku berlagak? aku bukan pakai evo VIII
kenape aku tatau abg aku sendiri kena tangkap basah???????? ish ish ish..topik best, if la my mom tahu.
Utk pengetahuan kau ANGEL (sbb kau sgt baek) kau tak layak nak jd topik bualan aku bersama kawan2 aku atau sesape aje kenalan aku. So, no point aku nk kutuk kau atau ape pon. Series, buang masa lah aku lepak2 ngn kawan2 aku setakat nak cite psl kau. NONSENSE. Aku bukan mcm kau.
and then, aku tak paham ape motif utk kau berkawan ngn ex-ex kawan kau sendiri n kau pon lgsg takde kena mengena ngn manusia tu sume semata2 nak bgtau sume cite TERKINI pasal kawan-kawan kau. Sudah2 lah, aku da tahu sume cerita. Thanks la weh, banyak cite..tapi aku takleh nak type ah. Penat n rase terlalu menjengkelkan. Aku pon tak sangka...
buat la ape2 asalkan kau bahagia. Aku penat la dengar mcm2 cite mcmni...pelik gak.
sumpah saiko. sumpah aku takut!

No comments:

Post a Comment