Thursday, February 25, 2010

khamis weh

Penat semalam masih bersisa. Aku tak kesah kan yang tu.. yg aku kesah kan perihal utk berdating ting la la la with the boyfie.
susah oh mau dating lately.
takpe2.
seronoknye. Mau lepak mamak, rindu da tak minum nescafe tarik sesame.
hey normal ke ea perasaan jeles ni. Bukan jeles banyak la, jeles sikit je. Sambil2 aku online, aku saje2 tgk page fb de tu. Hurm..ex de ade add de. Padahal takde ape, cinta monyet de je pon time sekolah. P yg tak sonoknye ex de tu satu poli ngn aku dulu. Awat aku x pasan? ke aku masuk awal n kuar awal n de lambat? agknye kot.
aku cemburu ke weh?
hahaha..aku ade perasaan cemburu rupanye. Ahh takde ape la yg nak dijeleskan pon. Tp..kenape aku cam rase jeles niii....
wekap roses wekapppp...ko nk jeles apesai syaitonnn??? ko ni mental ke?...(berkata2 pada diri sndiri)
hahaha. abaikan, aku okay je. Relaks la..pentingkan diri sendiri plak aku ni. Blum lagi lau si dia bukak page fb aku.
hahahaha..lagi melampau. Siyes melampau...kehkeh kehkeh..
oohh..abg aku ade di Fb, so status aku pon biase2 je..takleh nk lelebih. Kantoi ketidaksopanan aku t.
k la. lapar ni..

No comments:

Post a Comment