Friday, February 12, 2010

keresahan

No plat depan keta aku da tercicir tgh highway. Maybe laju kot~ da mang retak.
"its ok, nti g buat plat baru ea?"
walaawaiahhhh...sgt concern. Bagos. Calon terbaek utk jd bf terbaek.
best among the best. Apakah????
abaikan. Semalam sgt panas.. tiade kaitan dgn banyak dosa etc...
aku da selalu mandi tgh2 mlm, pastu time tido. Batuk2 cm nak mati.
so aku pasang earphone (sbb tu mase ade lawatan di NIOSH, dorg kate telinge aku problem akibat terlalu terdedah dgn bunyi yg kuat... encik tu kate SELALUNYA yg rajin pergi disko mengalami masalah pekak mcm aku nih)
helo..aku suke pakai earphone. Takde kaitan ngn club.
so aku dgr lagu bising2 b4 tido- akhirnye aku lelap..lena smpi ke pagi....
thanks to sis hana- yeaaayyy...jatuh cinta dgn dia!!! Brandon Flowers..jatuh cinta utk kali ke 900~
-30seconds2mars
-paramore
-thekillers
-withintemptation
hey hey- Happy Chinese New Year 2 all Chinese bloggers out there. Gong Xi Fat Chai~
cuti lame.
haha.. hati2 di jalan raya, aku tgk encik misai baju putih da banyak amik2 port tgh2 highway.
tghr td terkejar2 bersma sis hana n sis mas. Mcm biase, makan dlm keta. Perempuan hebat!

No comments:

Post a Comment