Friday, May 29, 2009

tagged



1. Apa perasaan sekarang?

EVERYTHING SO BLURRY...hoooih. nantok lerr..


2. Saya nak makan

td da makan sushi, la ni nak makan walnut butterscotch...huuuui


3. Saya tak suka

otak tibe2 rase semak teramat sgt!suasana yg serabut ngn org yg maha serabut


4. Impian saya

jd seorang perempuan yg disegani dihormati kaya bijak n sebagai seorang isteri/ibu yang baek solehah n bertanggungjawab...[wahh angan!]


5. Haiwan yang saya tidak suka

sejenis ular.sejenis biawak.sejenis SPIDER!!tolong ekk aku tak suke lawak LABAH2 tu dulu!!!


6. Saya harapkan

benda ni sume berakhir dgn baek tanpe menyakiti hati n perasaan sesape pon :-(


7. Jika boleh diputarkan masa

sy ingin kembali ke tahun 2001. cukuplah...aku nak jd mcm dulu!


8. Saya pada 10 tahun akan datang

34 tahun. tah jadi ape agaknye!


9. Handphone saya adalah sebuah

sejenis sony ericsson cybershot dgn 5.0 mgpixel. dah banyak kali tercampak dicampak. da bercalar teruk walaupun baru 2 bulan lebih di beli.


10. Saya pernah berchenta sebanyak

3 kali sahaja.tp cukup menyakitkan


11. Saya suka pada

seseorang yg sy tak dapat miliki


12. Kawan-kawan saya

same je gila mcm sy! kami adalah AJK *ahli jiwa kacau*


13. Pernah dikhianati?

selalu la, dah biase kot.


14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

buat bodo n buat takde ape blaku. aku kan slalu jage hati org!


15. Senaraikan 8 orang untuk di tag

SEMUA YG BACE BLOG AKU. BUAT LA TAG NI YEEEE...[mcm la ade org yg hingin bace blog aku nih..pasan jek lebih]

2 comments:

  1. 11. Saya suka pada

    seseorang yg sy tak dapat miliki


    *mengapakah benda ni terjadik pada kita? aduiyaii.. kita serupa...*

    ReplyDelete
  2. ..kite ni memang sgt kasihan.

    ReplyDelete