Friday, May 15, 2009

apa masalah sebenarnya

Aku tak faham, aku percayakan kau. Tapi?
Perlu ke kau call dia semata2 untuk buruk2 kan aku? Kau ni kawan ke atau kau sebenarnya lawan?
Sangkaan kau sgt silap, aku awal lagi dah bgtau hal sebenar. Sebelum niat jahat kau nak hancurkan aku, aku lagi cepat bertindak.
Buat pengetahuan kau, ape cerita-cerita yang cube kau sampaikan kat dia. Dia terawal dulu dah aku bgtahu hal sebenarnya. Sebab aku taknak dia dgr cerita buruk tentang aku dari 'org laen'.
Puas hati? Kali ni, kau tak dapat jatuhkan aku. Kau pointkan satu isu yg buat dia saket hati n tercabar. Perlu ke kau compare dia & ex aku yg dulu? Perlu plak kau back up ex aku?
Sedangkan kau sendiri anti ex aku right?
ape cerita ni?
Tolonglah, isu kes Mr. K dulu. Kau kait2kan lagi. Kau ckp ngn dia yg aku ni jahat tinggalkan kawan baek ko tuh! Come on, laki mcmtu kau nak suruh aku kawan n kawen?
Kalau kau sahabat yang baek, mesti kau nak tgk kawan kau happy kan? Tgk kawan kau bahagia kan?
Kau kenalkan dia yang aku rase cukup sampah. Perangai dan atitude yang sgt buruk itu yang kau katakan baek?
Soal drop mendrop. Tak perlu kau drop aku depan dia untuk tujuan malukan aku depan dia. Sikitpun aku tak kesah, sebab dia dah tahu segala2 nya. Thanks god! Naseb baek bukan...
Yelah, itulah sahabat aku. Selama ni kau aku sanjung2, rupanya kau hanyalah manusia bertopengkan syaitan semata2.
tolonglah faham, aku penat dgn penulisan skema ni. Terus terang aku ckp, stakat ko nk buat mcmni. Tak payah! cermin dulu latar blakang ko k. B4 nk jatuhkan aku. Drop aku boleh, bile ko kne drop..touching! ape kes???? apesal ko buat aku cmni weh? kenape ko kutuk2 aku kat dia? kenape ko cite psl isu2 yg tak perlu nk dibangkitkan? naseb baek dia tak kesah. Sebab awal2 aku da buat confession. So? pasal itu si itik n mr. k tu..get lost la. Tak payah nk compare2 dua org si bodo tu kat dia. Jauh berbeza lah.. sgt jauh mcm langit n bumi. Nak2 plak segi IQ. Lebih matang. Yang penting DIA BEKERJA N SEORG MANUSIA YG ADE USAHA. Bukan mengharap duet mak bapak jek! Yg aku geram tu, ko beria2 kol n pesan supaya bhati2 ngn aku. Cish, ko igt aku ni ape??? cara ko smpaikn cite psl aku. Seriously aku mcm sorg ppuan yg sgt gila jahat! kejam! zionis! Kwn ape ni? Saket hati aku weh. Sian dia, dia btul2 tgh saket hati ngn ko. Sbb ko drop aku, de hanye bleh diam. Sbb bru kenal ko. Silap hari bulan, ko mang kne sound. Bcakap ikut sedap mulut tak pakai otak lgsg!
**ni ah kawan sebenarnya kan? aku rase de jeles..IDIOT!

No comments:

Post a Comment