Sunday, May 17, 2009

dun judge a girl by her shirt

bhadapan dgn manusia yg sgt bodoh! fullstop...

sebab?

aku rase de bodoh lh aku ckp cmni..hihihi...tgk ppuan dr luar then ko da leh nk judge2 org. hebat ke ko dgn hanye bkepala botak (mcm toyol yg dimamah usia mnanti dibuang tuan je...)

kdg2 klakar gak tgk glagat manusia yg rase diri de hebat dan bagus.... manusia x sume nye perfect.....aku ade reason nape aku beranggapan bgitu...mesti korg pnah bhadapan situasi yg same mcm aku kan?

cthnye:

situasi 1

nampak sorg budak laki yg muka sgt pecah bseluar koyak lepak di kaki lima. mentality seorg melayu akan berkata "mesti kutu rayau atau sampah masyarakat...hakikatnye? de seorg engineer atau mungkin seorang arkitek... tu lahh..

situasi 2

seorang gadis yg sngat hot. speaking berhabuk, muka mcm anak2 'sumone' hakikatnye? paham2 sendiri lah ek....


benda ni da jadi biase. Sebab kite da terbiase menghakimi seseorang manusia dr luaran. Aku pon pnah gak buat cmtu...tapi lame2 bru aku sedar...

yg pastinye, aku benci ngn jantan depan aku ni..buruk siyalllll..ko nk pndang2 aku slek mcm la aku tgh date ngn anak ko...duh!~

1 comment:

  1. toyol d mamah usia? apekah jenis peribahasa itu?hehehe..
    anyway..kesabaran aje la dg peel2 org d luar sana..

    ReplyDelete