Wednesday, May 20, 2009

saket otak

Balik dengan keadaan saket kepala n mata berpinar2 akibat high blood pressure.
Dgn kelajuan 100kmj, kuar dari tol.. *baaaaaaaaanggggg!!! tahu2 aku da thentak kat stereng keta. Tarik hand break. Aku da langgar blakang keta savvy! Keta tu bhenti n aku pon kuar. Tengah2 jalan. Naseb baek keta de takde ape n de senyum "its ok adik...takde ape". Ok, slh seorang pemandu contoh. Baek n sopan.
Aku masuk keta, dgn otak yg jem. Dada yg saket. Balik umah. Tgk bumper depan. Shitto~plat number patah... ok tido sebab nk pitam. Bangun bile malam. So berehat2.
Pagi tadi aku g keja. Ya Ampun, kemek teruk rupenya.. sedih hati aku. Sayu teramat sangat. Tgk plak keta tu jadi mcmtu.... hurmm..dr aku nak g klinik terus tak jadi. P keja ngn hati yg sebak. Takpelah, da hancur depan tu baru la aku tukar bumper baru...
*sob2..sedih sgt. Oh~de nk smbung blaja lagi..alhamdulillah. senang hati aku

2 comments:

  1. ciannya..eksidemn..besa la.pkai kete mmg cmtu..huhuhuhu..

    ReplyDelete
  2. ..yup..utk 2 minggu tu je dah cukup buat bumper depan senget benget..

    ReplyDelete