Friday, May 29, 2009

Cop Rasmi

morning.
aku tgh keadaan sedih [down teramat sgt]
tapi aku buat2 nothing happen. Bab aku xnak dia tahu....

abaikan.
semalam, aku g toilet. Biase la cuci tangan, dgn rakus bukak pili tu. Tangan aku pedih, tahu2 da berdarah. Luka..dlm plak tu..heeeii tah la. So mang x pelik.

hooo..makan eskrem bile stress

[New Zealand Natural gak sedap!]

Pagi tadi, aku iron2 baju dgn keadaan bercelaru agaknye. Aku leh tak sedar yg muncung iron tu da melekap kat tangan aku lebih dr 6 saat. Yang aku tau aku rase perit..terus aku menjerit tgk tangan aku kat iron n tarik tangan tu. Bodo kan? boleh tak sedar. Pastu nanges *malu je


seriously saket n perit. Terus penyelamat dtg memberi bantuan..menyapu mentega. Pedih n aku masih lg ala2 gedik2 sedu2. Benci!!!



cop mohor baru.

Dahla, malas aah. Aku penat ni. Masalah byk! Aku nk makan sushiiii king! Jom equine park tgh hari nnti. ChaaaU

No comments:

Post a Comment