Monday, February 23, 2009

weekend yg besh

sabtu keja. X online cuz ade problem.

Ok. Buat keja sampai jam 2ptg. Balik tu lepak makan kat OB. Malam tu g KLCC sebab mama nk usha nphone baru.

Biase la aku nye perangai kan. Ade je la yg "love at 1st sight". Tapi relaks je dulu... bab pikir baru dpt nphone baru mase 'love day'. Ok ok..then balik keletihan. Tido awal.

Ahadnya, pagi2 aku dah bangun sebab kena teman mama pegi balik KLCC then g baiki lampu keta. Oh, naek putra ok. Keta tinggal kat Jelatek. Then sampai la ke KLCC, mula2 g kat sony lah kan. Cuz mama da target phone ape yg de nak. Dr semalam duk tgk...then setelah bpuas hati. Mama pon bayar lah....


phone yg aku duk 'love at the 1st sight..[sony c902]..then try2 lah speaker phone de.


comel je tv. mcm2 kaler. Buat aku x sabar nk ade umah sndiri..pc pocket! smart...

sambil2 mama duk bincang2 ngn dak sales tu, aku merayau. Try sne try sini. Usha vcam, dslr..mp4. headphone..rase seronok plak tibe2


time2 tgh pilih2 phone tuk mama... time bayar..

hurmm..penat sungguh hari tu. Padahal sekejap aje. Hehe..mama beli phone yg aku minat sgt2 tu.. hehehe~jeles2



posing ngn penuh bgaya..haha poyo ohhh~

dah penat2 berjalan. Balik semula then amik keta. After dat pegi bengkel kat area keramat permai. Baiki lampu belakang then terus g GE. Mcm biase, jalan2 dalam tu. *nampak pemandangan indah ok!*...sambil2 minum godek2 brg yg dibeli...


[eh brg yg dibeli? beli ape je???]


apekah itu???see!aku mang tak percaya ngn hati aku ni..sumpah! bile mama beli, terus aku plak beli. Gila gedik ok! Membazir pon mang tabiat aku. Kawan ngn syaitan la gamaknya..
(arwah ayah aku mang tak bape gemar ngn cara aku handle duet. bab2 membazir, aku la paling hebat lam umah tu..lau de tahu, mesti de sedih. Walhal phone bru tu bru je pakai 10 hari)..

my new phone!~yeay beli ngn speaker skali....ish ish..happy2 day laaa..phone bru n phone separa bru

Alhamdulillah. Dah pasni tada da nk beli2 new phone...lau ade, tolong ye kwn2 curik kad bank sy n katuk2 tgn sy okeh!

*perut aku saket sgt hari ni..tah la..rase senak+nk muntah*

No comments:

Post a Comment