Monday, February 9, 2009

keja lah

Isnin, tapi aku tak kesah keja. OT today~ni tggal sorg2 kat opis. waiting 4 my CH.

bosan ni. Oh ya, tadi borak ngn kwn lame. I guess da 3 tahun kawan but then lost contact. Lau ade pon contact thru by ym je la. Still macam dulu, hahaa...ex-STTJ sban. So far ok la, biase la aku kne dgr de mbebel lah kan... kihkihkih.. de pon mang tau whole story sal aku dulu. Kata rajin kontek. Tibe2 lost, sebab de ade gf n aku ade bf. Boleh?

Aku ngadu ngn de. hahaha..about the bF ku yg same name ngn de (bf kerr?) n he said "elooo..wuthe heck ye. Tak same perangai. Tolong lah..i guess i better than him right?"

haakk hak. perasan! Tapi mang btul pon *sigh
atleast lah kan...more soft spoken. Kelakar, friendly n paling penting. Educated..
Aku nak taruk la pic aku today.... semalam... *heeee gedik

pic today~*aku da tak nampak betul ni..kne gak pkai spek :-(

semalam, tolong anep angkat barang~cargass oh smlm tolong2 kwn pindah..(tserlah ketembaman aku..nampak len tak??)

pic lastweek. hee mgada2 je aku ni....ade beza x muka aku?

aku tgh layan lagu kuat2 ni. Takde la latest story kat cni. Cume aku nk lari. Tapi tak tau lari cmne dr dia. Hurmm...susah kan lau org yg xleh understand ni. Sempena anniversary aku. Ade gak la buat kerja yg besh. But, hanye aku isz anep n roha aje tau. Muaahs n credits tuk korg!

Cant wait 4 gaji bulan ni, aku ade target nak buy sumthing. But takleh ah reveal cni kan...gaji bulan ni aku da over budget. Gheeehe... tapi aku ade nampk kasut tu...cantik!!! CH janji nk belikan tuk aku. Bestnye...aku tgh bkira2 nak tukar seat keta ni. Nak or tak eh?...nak tuka leather seat lah. Almaklumla seat aku tu pon kaler cerah gak tu...sayanglah lau kotor..la ni pon da ala2 nk kepam. Aku kan baek hati..hehehe..yg smoke lam keta ngn terkena plak abuknye tu ateh seat tak yah ckp la....

Eh, okay la. "all about us" nye lagu yg kuar kat nset aku. Sape lg? CH. Da sampai lah tu..Daaa see 2morrow

No comments:

Post a Comment