Tuesday, February 17, 2009

penatnya otak saya

dah jam 5.22 ptg. haa.. jgn perasan. Saya x bleh balik lagi.

Hari ni kena stay up kat ofis sampai lewat malam. I guess sampai pagi kot.


Oh. skema ye ayat saya ptg2 ni. Takde ape, saje nk cuba biase kan diri ber'saya lam blog ni.

Hujan lebat kat luar. Lebat sgt2. Mata dah start mengantuk. *lemau oh*


Saya bosan sebenarnye ni, tak tahu nak buat ape selain buat kerja yang tak pernah sudah. Entah bila lah saya nak tukar suasana tempat kerja baru, kerja yang saya minati. Sambung blaja lagi. Penat nih. Takpe la, slow2 lah kot. Insyaallah ade rezeki, next year kot baru saya buat sume2 ni. Skang ni saya fokus kat kerja family kawan2 dahulu.


Tiba2 saya rasa lapar. Huuuu~


Saat2 boring ni, mcm2 perkara bermain2 di minda saya. Kadang2 saya sendiri pon tak faham dgn sikap saya sendiri. Berubah2, bila diingat2kan balik. Saya tersedar yang saya banyak terpesong dari diri saya sendiri. Yelah, saya memang tak pernah lari dari buat silap. Same juga mcm korg sume bukan.


ehh..susahla bahasa mcmni...

ok ok..korg pon tak pernah lepas dari buat silap kan? mcmtula aku...banyak dah kot kesalahan2 yg tak sepatutnya aku buat yang aku dah janji dgn diri aku sendiri. tapi aku buat gak atas alasan, nk try~ ala mse ni je nk cube. Sekali je... hehehehe

[sila jgn pikir yg bukan2]


jahat sungguh bile aku igtkan kembali. Tapi Insyaallah, aku sedar siapa diri aku sebenarnya. Masih tak lupa pada PENCIPTA.

aku sgt mengantuk. diiringi rase terlampau bosan.


hurmm.kereta aku tak settle lagi. Jumaat ni antar balik la kat perodua. Tgh2 ade warranty ni lagi. Baek aku g

No comments:

Post a Comment