Tuesday, February 17, 2009

tolonglah FAHAM

aku ni buat keja atas arahan BOSS aku.
yg ko nak arahkan aku laen dr arahan boss aku apesal plak?
ni boss aku nye kerja. Pandai ah de ikut cara de, nak ikut cara ko yg sememangnye kelibut [kelam+kabut] menda?
Then nk bising2 ngn aku. Asal time2 meeting under boss aku, msti ko dtg nk lecture aku. Owez ok! pndai plak tu, bile boss aku xde bru ko nak memekak. Dpn boss aku? Xde plak.
Kdg2 tu ade yg tarik muka bile aku bg kerja tu. Neway, tu sume arahan boss. Aku bukan saje2 nk bagi sebab dengki atau ape. Mcm2 kan peel? Tahlah.... aku plak jd mangsa kne tgk muka sorg dua yg mang la suke buat aku saket hati. Tarik2 muka ngn aku siap2 taknak tgk aku lgsg bile bercakap ngn aku. WTH lah kan? Aku x kesah, yg aku tahu. Kerja aku da setel.....
abaikan. Buat poning den yo...
Oh ye, smlm dinner bersama 10's n juge kwn2 sarie a.k.a tam. garlic n abang, ayang, tasha n adik...yg len x igt name, yg pastinye dorg sume mang cantik. Bestfren si sarie dr skolah.. ape2 pon "HAPPY BUFDAY TAM. SEMOGA PANJANG UMUR DI MURAHKAN REZEKI. JANGAN NAKAL2, JANGAN WAT HAL LAGI. SETIA LAH. K? MOQ SYGKAN TAM MCM ADIK MOQ SDIRI"
meriah cuz dorg mang gile2 kan. satu Intai2 tu kot dgr suare ktorg. Tapi tulah, tak sngka mlm semalam cume kami aje. Mang xde pelanggan laen. Hehehehe... sempena bufday tam kan?
Pic x snap sgt la, byk lam camera si Mawa. Oh nak tunggu de bg kat aku, tah bile zaman lh kan. Insyaallah. Ade mase aku taruk ah yg aku amik dr kamera phone je. Gheheheh

No comments:

Post a Comment