Thursday, February 19, 2009

habes. Alhamdulillah

Ye. Kerja siap, btungkus lumus bekerja bersama ros&ros.
Wah, hebat tetibe! TSTKSU ckp "Edar Segera". X sangka keja kali ni mudah even tak cukup korum. Alhamdulillah... X sia2 staybck kan?...
Pagi td lewat, biase la jalan jem. Viva berlanggar dgn treler. Nauzubillah...
Then naik lift dgn sorg pakcik tah mane, ckp nk kuat. Tertelan speaker gamaknye kan?....
duk sebut2
"aku beli 4117... semalam aku tgk naik 4177. ****** (de mencarut2). Lau tak, dapat gak duet 4ratus buat belanja.. hah hahah"
eh, aku takde niat nk busy body curik2 dgr pbualan tipon de tu. Tapi da satu lift lak de ckp. Kuat kot... laaaa..cite psl beli2 nombor. Ape punye pakcik la...mcmni ke nak maju?
beria2 plak tu, tak malu ke de...lantak lah, yang penting. Aku happy hari ni.
[tolong jangan kacau emosi aku ok]

No comments:

Post a Comment