Saturday, October 18, 2008

office n grilledchicchop

Its saturday n i?...
Office.
wut 4?
keja la..

cut it short. Aku keja today. After keja akan ke open house one staff KBS n one staff BNM. Mesti aku akan sengal2 ubi. Cuz aku mang x biase open2 house ni.

malam plak, ke umah gewlfren aku. Hurm..si sarie a.k.a tam. Buat open house gak. Aku? open house? Umah mcm nk tebalik. Open house menda nye. Nampak sgt t'over riang raya dis year. Padahal still in sedih lg.


baru smpai.tmpat aku.jam da kul 11am...owhhh ngantuk!

smlm teringin nk makan bubur ayam kat suzy. Tapi xde plak. X bukak. Then order satay. Pastu grilled chicken chop. Hurm.. sedap gak. Wif brown sauce (lau black pepper msti lg sedap kn???).


tgh tggu.. roti n butter


da smpai. muka excited makan.

alhamdulillah. Kenyang. Hehe.

Da kul 12.15pm ni. Keja aku pon da settle. Boss pon da balik. Aku tggu mase nk chow. Isnin/Selasa aku nk p servis keta. Dah 14000km la.. hiii..(bleh makan lontong yg sedap tu sementara tggu keta siap ...)

td b kol.

b : my npe tampat minyak ni penutup de x leh tutup?!!

aku : haaa???

b : sape yg last pkai keta ni? cmne spring de ilang. Da nganga je menda alah ni.

aku : hurmm..boleh baiki x?

b : boleh. k. bye

adussss.. cmne leh jd cmtu? aku ke yg ganas???

ok lah. aku nak balik ni. aku da sgt2 ngntuk n lapa. Batuk aku makin kronik shingga menghasilkan sesuatu bunyi yg serius lam dada. Haaa..aku semput plak.. da mcm bunyi anak kucing plak bile aku bnafas.

**tingin nk minum coconut shake

2 comments:

  1. 14 ribu? hoi.. dah brp bln pki keta? da brp kali servis keta? gila cepat.. akekeke..

    ReplyDelete
  2. :. hurm tgk ah, aku ulang alik mane plak. semban-putrajaya-semban kot.

    .: da 3 bulan pkai keta.. ;-)

    ReplyDelete