Wednesday, October 29, 2008

mulai hari ini, aku....

Salam sume. today aku sakit2 badan. tahu nape? aku g gym smlm ngn kwn2 KBS. Haaa, mau tak tkejut badan bab g gym. BTW, aku tgh cube nk kurangkn berat. Bukan ape, da tibe mase nye kan aku btindak sebelum aku jd ooohh best siti..(obesiti). So, aku mulakan hari ni. Agk la derita n seksa kerana tak dapat minum nescafe ais pagi2. Aku cume minum air masak yg panas. Then makan sdikit mee hun menggantikan soto or nasi lemak brekpes harian. Lunch, aku tak makan. cume minum air susu rendah lemak.



sungguh penat. tapi tape...

Ok, hopefully jadi ah diet aku dis time. Aku bukan tak bleh diet. Just aku tak bape kuat hadapi dugaan. Sedih x leh bgaya sgt dah. Rase amat berat je.. tu yang semalam aku g gym. Sejam kat sne. Kire ok la. Da selesai g gym, otw lek umah. tibe2 tingat sumthing. Huuu..aku g cyberjaya, mam kat oldtown. (mcm haram je.supe takyah eksesais...)
tape..tape..tuk smlm je. hari ni tade lagi dah. nekad habis ni.



huhu..cedapp...


Hari ni aku g gym lg. Insyaallah, aku pegi stiap hari. Lau tak bz la. Td tgh hari, aku p kuarters mmber aku. Blakang KBS. Cantik plak. Ade tasik gitu. Borak2 ngn dak2 ICU. Kak Mas n Kak Hana. Hehehe. dua2 tunangan org, kak hana tu akhir November ni melangsungkan perkahwinan de. Aku rase, aku pegi kot. Alaa..kat Pilah je. **kite konvoi erk kak mas.



pic aku ngn kak mas (baju ijau) n kak hana (baju pink)

Pas balik je opis, aku cam nk bukak la FS. Skali aku tgerak ati nk bukak 'Who's Viewed Me'. 1st person tu dah mmpu wat aku sedih. Ape lah ko view aku.... sedih tol ati aku. Nak ilang, ilang la terus. Tak payah la nk tinjau2 aku. Hahaha. Atleast de igt aku lg. Ha ha ha..go The Reds. Tu je ah kenangan aku ngan de. Well, ade hikmah tu kan? Pe pe pon, aku syg de sbb de bestfren aku yg paling gila....

so..from now on.aku akn diet. hehehe..doa2kn kejayaan aku ye kwn2...
(semangat bkobar2)

**time kasih sbb marah2. Thanks sbb ckp F**K. Ok..im not perfect...thanks

No comments:

Post a Comment