Sunday, October 26, 2008

aku kat opis ni


hari ahad?korang watpe kat umah?bangun lewat?sarapan nasi lemak or roti canai?tgk melodi?then makan tghr dgn family?

aku?slalunye ahad akan bgun lewat ckit. Sarapan. mengadap tv cite kartun. kemas uma kjap. Pastu mandi. Makan. Tapi sekarang aku keja. sabtu keja n ahad pon keja. Tgk keadaan la. Lau agk bz, mang akan keja sabtu n ahad.

Smlm aku tido lambat. G tgk futsal kat ampang sport planet. Mawa n Tam, kitorg cume tukang bg support. Smlm dorg menang. Ha ha ha. Rindu weh lame x men futsal. Serius, aku da tggalkan futsal kat 7 bulan. Sejak aku injured kat kaki dulu (sampai sekarang masih lg sakit...). Agknye lau disuruh aku men futsal. Mahu pancit. X larat nk bwk badan yg gemuk ni berlari. Doktor suggestkan, kasi berat aku 60kg ke bwh. Baru bleh men futsal balik. Bila tah berat aku nk back 2 normal? 55kg?...tapi aku taknak tamak n mgelabah. Cukupla takat 60kg. Ok la tu..(gemuk gila)

aku da rase ngntuk. abg aku kol, tnye no acc maybank. aku mne ade maybank. cimb ambank n asb ade la. huuuuu..
susah susah.
tapi. aku suka dia tnye no acc tu.
tima kasih sebab suka bantu aku. sejak aku belajar. de lah penaja penuh aku selain mak abah. sbb tu mase aku blaja, aku suke gila membazir. sungguh, x reti simpan duit.

**ohh.. aku tolong 3 sub hari ini. tapi yg paling kelam kabut. Seorang ni je. Adoii yai. Nape lah kelam kabut sgt.
"mane disk yg sy nak tu?tadi ade...bla bla bla...(sgt bising n kecoh amat. kat 5 minit bising2....). "Eh..sorry2, ade ade..disk tu ade kat sini..."
bos aku mcm nk tumbuk muka de. hahaha..

makin lame, makin sejuk. bila boleh aku balik? aku lapar nasi.
semalam aku Tipah. Makan. Dkat jam 8, aku pegi superstarz. Menda yg aku nak, masih xde stock lg. Cume semalam, aku juz tinted lampu je.
"pasang skirting la..kasi cantik...tepi depan "
"ni aaa..turbo timer, siap pasang sume..sy kasi rm188 saje maaaa"
"screen pon ok, boleh tgk dvd dlm kereta?.."
"sport rim tak mau tuka?..."
"cd player?.."
"pegi club ka malam ni?" (ape punye soklan, aku pkai suar jeans n slipa je kot. aku x pegi la tmpat tu lengchai oiiii..)

ye, sgt banyak ko suh aku tuka. Nasib baik aku mang da biase ngn ko. Ade je ko punye idea. Belek2 raff, then suruh pasang macam2. Mang la aku tgk staff2 de punye keta sgt2 smart, tapi aku perempuan lah. Takmau la buat mcm2, standard sudah..nasib baik muka ko cute mcm pelakon hongkong..**ngeh.ngeh.

confession.

.ok aku akan maafkan ko. sebab ko btul2 mgaku slah ko.
.as a fren.
.jgn nk tipu aku mcm2.
.aku terima ko. sbb ko da jujur ngn aku.
fullstop.
.cume kwn ok?

aha, sekor umat aku da delete lam friendlist aku. Ym aku. No phone aku. picture2 de dulu. Sebab?aku gila x suka dia. Org tu aku pnah stry b4 dis. Heboh sgt sal kelisa club de. Selamat tinggal kamu n dunia kamu yg penuh ngn keperasaan best'an ko tu. ta ta!
**btul ckp kawan aku ni, "sian ko kan..owez kwn ngn org gila n mental aje".

k ah, aku da takleh focus nk blogging ni. sebab aku amat lapar. see ya on tuesday *esok cuti. yeeaah!

No comments:

Post a Comment