Friday, October 31, 2008

di kala bosan. Aku tade idea....

Hoho, disebabkan aku tgh berdiet. Sarapan aku sejenis meehun+teh o' panas+air suam.

Gila, perut aku btul2 terseksa. but then tetap sedaya upaya berusaha. Atleast lau tak kurus pon, trun 3-4kg pon. Ok la tu
Hari ni aku pakai baju hijau, then boss aku pon hijau. Rupanye ramai yg pakai hijau.

Semalam pas aku mandi. Aku tade buat ape. Aku pon godek2 la segala mcm benda yg ade lam hand bag aku. Bsepah kot, ngn lipgloss bagai. Pfume. Eyeliner, lipstick. Padahal?aku tak pakai pon g keja. Skali da kumpul2kn taruk satu lam bekas khas. Baru aku pasan, mcm banyak gak barang mekap aku (kira banyak la bagi yg tidak bmekap) . Sedangkan aku bukan la bermekap pon. Hanye tahu beli. Pastu biakan sepah2 lam handbag n dimane2 je yg aku leh selitkan.



oh..mekap ku tidak mahal n mewah
(bodyshop,elianto n maybelline)

siap pon kemas2. Kusut gak aku, nape aku beli menda alah ni? Utk ape? Pakai pon tak reti, harap eyeliner, lipstick tu bleh la. Tak pakai pon. hooo..bazir2. Sume baru2 plak tu. Tape..tape aku try ah pakai (betul la agknye, ciri2 kewanitaan da meresapi tubuhku...eceeeh!)

hari ni aku sje gedik try ah pakai eyeliner n eyeshadow. Macam nyaaah noks!

Ohh..smlm besday mmber baik aku. Aku da wish. Tapi aku tetap nk wish kat cni gak.."hepi besday to aboy yang menyambut besday ke-21. Wah,cukup um ur dah!". Smlm aku masih lg mimpi ngeri. Adoii..tapi bukan hantu. Sal menda len. Abaikan la...

Today aku ok. Biase la, still ade manusia yg masih buat aku myirap. Nak kata tak sekolah. Sekolah. Tapi aku tak paham kenape sgt2 bengap. Ok..ye aku diam. Diam. Diam. Tapi sampai amik tahu hal kuarga aku. kawan2 aku. Mane aku p. Lemak ah! Then lau ckp elok2 tape ah ni ckp ngn aku pon ngn RUDE nye. Pe?ko igt aku adik2 ko? Kadang-kadang org ni mcm igt aku ni hadap sgt ah ngn sume menda ni? Lalat sungguh. Come on la...
& ade juga yg mcm dengki je. Ah, its ok. Aku x pnah heran. Ak u still akan buat bodo je. Lantak ah.

Kat opis? aku no comment. Sbb aku jnis tade amik kesah hal sekeliling. G pon aku bukan la dikalangan staff yg di sanjungi pon. Ha.. aku x pnah mintak pon. Juz respect! Tu je. Bab ade makcik ni, mulut de mang tunggu mase aku sound! Melampau. Da ah talam. Pastu suke anyam ketupat. Jaja cite org len. tak paham. Tak paham. jahat2 aku ni pon, tade la jnis myibuk hal tepi kain org len n anyam2 ketupat ni. Bukan cara aku. Aku perefer mgadap internet. Lagi bagus.. even aku tahu ade org tak suke. Tak suke? ko nye pasal la labu.... h ahaha..

tapi sesungguhnya, aku mang kecik hati. Kecik hati psl ape? Bia aku simpan sorg2. Pe yg aku nampk, pe yg ku lihat. Btul2 mncabar aku.
(tak sabarnye.....tunggu mase je ni. Satu hari aku pasti akan blah gak.....)

IKLAN

haha..aku happy. Bila tingat ni....


APA YANG PENTING? KERJASAMA.

Kami lemah dan kami x besar. Tapi bila kami ke rjasama. Semua akan jadi mudah.. la la la la...
pangilan..pangilan..anak anjing laut dalam kesusahan.

(aku x igt pe lg...tapi yg paling penting...tu ah)

Comel je cite ni. Tpengaruh tul. Kawan2 aku lau jmpe, msti akan nyanyi. Kira skang ni lagu tema group Kitorg la. [thetalkative]

wonder pets.

k. aku nak balik. heheh..
ape yg penting?KERJASAMA!

No comments:

Post a Comment