Thursday, October 30, 2008

livin in a world without u



tade point. sje taruk pic muka sengal. bajet mesra alam ah kn?


hooooooo salam khamis!
aku ade, p tgn aku sakit2. Badan aku pon. Semalam 1 1/2 jam kat gym. 45mins juz aerobic, 20mins atas treadmill (lari2..kat 2km gak la). Baki nye, aku angkat benda2 berat tu. (ape tah alat2 kat gym tu..sume benda aku buat). Hasilnye?aku lotih n terus tido balik tu. Tak makan pon. Dalam kul 11.30mlm aku tjage. aku mandi. Then tgk tv sat. (celebrity apprentice). Tido....

ok, tido. Letih kan? Lena...tgh syok2 tido. Ade sorg ppuan pandang aku.. Ok. Ok, aku dlm separuh sedar! guess wut? hantu ok.. Ppuan rambut sgt panjang n pkai baju putih. Aku separuh sedar sebab aku pasan yg mmber aku tido kat bwh. Aku duk panggil2 mmber aku. Siap lambai2 tgn, p tatau..perasaan aku ke ape. Aku bukan takut dowh. Aku terkejut kot. Aku rase ppuan tu duk kat pagar luar belakang umah. Hampeh! bile aku bitau ex-housemate mmber aku tu. De ckp ppuan tu pnah kacau de dulu mase de duk citu. Lam bilik de lagi ppuan tu lepak. Terus demam n p berubat. Aiseh.. aku harap de jgn ah kacau aku. Ape lah salah aku! Aku serik kot ngn menda2 alah ni. Dr zaman skool smpi skang. Idop lam mystery jer. [fai,im,fieza,susu] ngn dorg aku pnah alami sesame. Gila horror ok!

ho ho..aku nk blah ni. Nak p gym. Today aku tak mau keras2 sgt. Cukup stakat lari ats treadmill 20mins ngn kayuh beskal.

2 comments:

  1. ros g gym erk..ngn sape??best tk gym kt KBS tu..akak nk join leh tk???ehheheh..=P

    ReplyDelete
  2. ..yup, jom la. ramai kwn2 kbs n kwn2 lua. org2 jpm pon ramai..

    ReplyDelete