Tuesday, May 24, 2011

Sedang terperasan sesuatu..

Kenapa dgn dia ye? Aku rasa aku takde masalah dgn dia, tapi apasal dia nak bagi aku ayat2 yg menyakitkan hati?


Tiba2 je... Aku pelik yg dia mcm beria2 plak. Aku tahu kau kaya. Kau banyak duit. Laki kau kaya n pandai. Tunang aku kerja biasa dan nothing....





Sekurang2 aku cuba untuk berubah...tapi dari kau duk memperlekehkan org lain. Kutuk org. Cita org beria2 tapi kau sebenarnya mcm tu....



Aku sedih..sebab ini melibatkan life aku and future aku....please. Aku respect kau..tapi jangan ganggu life aku and drop org! Igt sikit apa yg ada n apa yg kau dapat ni pinjaman sementara. Jgn lupa...jangan sombong dan angkuh!



Dengan keadaan mcmni mampu musnahkan hubungan aku dgn OH...dahla, lantak lah.



*thanks*
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment