Tuesday, May 31, 2011

itu memang aku

Seperti apa yang kau nampak aku pada hari ini dan hari-hari sebelumnya, aku memang macam ni.


Dan silap bagi sesiapa yang tak pernah kenal aku untuk berkata yg aku berubah.

BERUBAH untuk apa dan untuk siapa?




bukan niat aku lah nak berubah untuk tiba-tiba jadi SOFTSPOKEN sangat-sangat untuk lelaki yg baru dikenali.


bukan aku lah yang tiba-tiba nak jadi MANJA untuk lelaki yg baru aku bertegur sapa.

hell no.




kalau kau dengar suara aku lembut dan tiba-tiba manja, itu sebenarnya aku tengah sakit.

Sakit sebab? aku sebenarnya malas nak melayan peel manusia. Maka aku pon automatik jadi mcmtu.


Itu cara halus aku. Supaya kauorang super MELUAT. Dan cepat2 berambus dari sini.


belajar lah jadi diri sendiri, takyah nak mengada-ngada sangat2. Aku geli doh.



*DAN AKU SAKIT, BILA ORG PERTIKAIKAN TTG KERJA DAN HUBUNGAN KEKELUARGAAN. KERJA LAGI PENTING OK...HARAP MAKLUM*

No comments:

Post a Comment