Monday, May 23, 2011

kadang-kadang...

Salam.



Pejam celik, pejam celik dah nak masuk JUN.


Dan untuk hari ini dan seterusnya aku mulai rasa lelah. Dan aku tak pasti mana lagi kekuatan yang aku kena gagahkan untuk berdiri.



laaaahaii *mengeluh*



over nampaknya, like always. Penat mcm biasa. Otak ni banyak benda nak pikir. Tiba-tiba mcm kena serangan sakit jantung.


Aku ni sebagai perempuan yg SABAR. Memang dilahirkan sebagai PENYABAR, maka aku mcm ni je lah.


Nak buat ape lagi. Hanya duk diam aje. Dah kata pon SABAR.






Hakikatnya sedih yg terlampau (stok sedih mcm nk baring2kan badan kat highway, bajet-super-kecewa) tapi aku kan relaks + cool. Wehhhhh tgk muka aku skang la tgh type minit ni...


minit? bukan...blog.



aku masih senyum..... steadyyyy.


dah malas aku nak celoteh banyak.

Tapi aku memang kecewa.



hahahahahahahahaha...



okay Jep, aku suka kau. Jep Sepah!

No comments:

Post a Comment