Monday, May 16, 2011

Dinner KIX2011 BKPP

Salam.


3 hari berada di Lumut, penat dan segala bagai yg sewaktu dengannya.
Pic ada 776 ni dalam Kraken. Dan aku tak punya kuasa lah nak upload bagai dengan keadaan pc yg maha lembab ni.


Aku bagi la 2-3 pic k.


Ni adalah team aku. Team Semut Ipoh, aku tatau nape dorg letak nama mcm ni. Urusetia bagi kan. Nampak aku yg mane? tu yg tunjuk peace kat belakang tu. Haha.. Ni acara KEMBAR SIAM. Ala...ikat kaki dengan partner and berjalan sesama. Salah step? kau tsembam kat tanah la.

Ni plak malam Dinner. Okeh, tema Bollywood. AKu? yg tengah la.. supergelap tu. Tahu tak, kulit adalah rentung. Aku da sedia 'putih' bertambah la putih... Baju tu aku beli masa g course kat Penang. Hihii...ok la, puas hati.


Actually aku pakai tudung belit2, tapi disebabkan kerimasan..aku tanggal. So boleng gitu. Lagipon aku yg selebet ni sedia selebet mcmtu.


Dan....pic aku tak banyak pon. Cuz aku je yg PAHAM kamera aku kan.

banyak pic org lain je. Takpelah..

dan da settle, aku melaram sendiri. Hahahaha..


swiss garden lumut :-)


*yg tensen nye banyak LALAT ok*

















No comments:

Post a Comment