Monday, November 1, 2010

.........tingggg tong

actually xde menda aku nak cite selain kekalahan n9 pada kelantan.
relaks aa..hehe..
malam tu aku dinner ngn encik tunang. Oh ya, since tunang kami xde pon spendtime bdua.. (sambil type entry ni aku duk mngunyah coklat..oh heaven sangat....!!!)
haha.so ini dikira celebrate selepas bertunang.
makan-makan.
tak romantik pon. Kena marah sbb aku tak reti amik gambar. Kuikuikui..
nntila aku upload pic. Malas.
*xkesah, yg aku kesah..de belanje i jeansss..auwwww..sonokkk!!!*
Oh ye. Semalam (Ahad-31/10/2010)
aku, wafi, dieja & angah lepak2. Cam biase layankan dorg men boling. Hahaha..
dahla asek ke longkang je. Kesah an??..
da puas jalan2. Lepak ke terminal...so buang mase temankan encik tunang tgk cd-cd game..nampak alat penimbang. Dieja xcited, de mang suke. AKu fobiaaaa ok.
last aku timbang. Bulan 6 ri tu. Fine..
sekali encik tunang push..suh timbang..
gulp2..
terkejut!!! which is mean..ade kurang 2kg lagi.. Total aku lost 11kg! omaigosh..terkejut. Tapi mcm taknampak hasil. Cuma percaya atau tak..aku timbang lagi.
Yup..aku da ilang 11kg.
Diet tah ke mane. Ape pon tak...Alhamdulillah. Encik tunang kate..dapat kurang 4kg lagi. STOP..
tapi aku target 6 kg.
Doakan aku k.
Yahho-
*tak pelik lah..aku da leh pakai jeans2 aku tu..n aku da riang ria beli jeans...*
yg best..aku tak makan ubat2 an tau...percayolah!

No comments:

Post a Comment