Thursday, November 18, 2010

AidilAdha

Selamat Hari Raya Korban semua.
sorry tak update, memandangkan aku demam secara tetiba an?...suara takde ok! Hilang terus. Tseksa jiwa bila nak bcakap, tapi takde bunyi yg kuar. Nak2 plak aku suke nak membebel2 kat encik tunang.
*de gelak2 je..*
Oh ya, da sehat. Alhamdulillah. Cuma suara masih serak-serak. Susah la org nak paham, sebab ujung je kan?
Raya camne?
Aku macam biasa. Di seremban. Haha..suka ok.
Walaupun demam, tekak masih sakit. Tapi aku tetap paksa diri untuk makan nasi impit+kuah kacang+rendang daging.
then sambung pulut kuning+sambal tumis
Sedap oh! Sedap2 tu la buat aku semput pagi ni. Aku takleh makan pulut ok.
So far kesihatan aku. Ok je. Takde lagi tanda-tanda penyakit. Alhamdulillah... cume antibody kurang...penyebab aku cepat demam+selsema.
(sempat pagi tadi aku kne cucuk, amik darah...huwaa..my sis in law nak check gula dlm darah aku...hehehe... 5 ok. Balance la tu...)
Pagi tadi, encik tunang antar g kerja. Sebab? semalam de kalah men boling.. hahaha..for the 1st time aku kalahkan juara bertahan sepanjang masa, Angah. Oiii! Aku tak reti main boling ok. Siyes aku tak tipu...
tp semalam maybe luck aku kot. 1st frame. 75 je pt aku. Cam biasa, aku la manusia corot. Org len sume seratus lebih...sedih kan?
2nd frame? hahaha..balik2 muka aku yg strike (betul ke ejaan ni)..sampai dorg naek bengang..direct 5 kali..walhal, tak pernah2 ok!
tp aku rase itu luck. So pt aku 159. Merasa la kejap an...tapi betul, aku mang gagal untuk bermain boling. Nak aku tepek gambar?..hehe..next entry la ye. Aku cepat2 je update ni..sebab almaklumla.......
ni aku membusy buat kerja. Heheh..rasa kan.. MC sehari ha kau, kerja pon agak banyak la. Poning aku tgk jadual2 kecik2 ni.
sambil2 tu sempat aku mgodek2... terjumpa la pic yg menarik tuk di kongsi. Tapi aku rasa no need la. Past is past kan?...aku pon da berniat kali ni...bia de dgn life de. Hope de tak kacau la hidup aku lepasni.
yg pastinye...dia memang suka menipu. Ade hikmah di sebaliknya kan?
*lepasni aku da boleh da, bukak entry2 lama tu..delete ape yg patut...aku nak mulakan hidup baru~

No comments:

Post a Comment