Tuesday, November 30, 2010

kunyah kunyah

oh yeah. Selasa sudah.
berakhirnya NOVEMBER. Esok masuklah DECEMBER.
*this my december...this is.. bla bla bla.....*
haha..feeling2 chester plak.
aku tgh mgunyah kopok lekor, cam chewing gum pon ye.
busan sungguh hari ni. Eh dua hari ni aku rasa mengantok je, rasa lembab je...
*gila x nak mgaku an*
ni duk menguap.
ohhh kamon!!!!
mungkin kah? mungkin sebab december?sebab ujung2 tahun?
atau?..aku da terlalu gemok-sampai-malas-nak-eksesais????
tatau lah nak mgarut hape.
oh cume aku nak merepek jap...ingatan untuk diri sendiri.
"aku dah jangka semua ni akan berlaku, 'game' yang di create kan ni pon mang BEST! pusing sana, pusing sini. Semua terkena.. SEMUA ok. Sebelum aku terkena untuk kali kedua dan tewas. Baik aku blah. Bukan bermakna kalah, tapi aku taknak jadi bodoh untuk terkena lagi. Sebab pemutar alam, harus lah pandai berkata-kata, karpal singh pon boleh tabik. So this time de akan berputar lagi n kadang2 sampai luar dari paksi yang sepatutnya, asal de puas. Putar sane sini, de betul semua salah. Now aku mahu angkat kaki dan terus jalan... nak pusing?nak patah balik? nak U-TURN? nak gostan2..tu memang bukan aku cuz when i spit, i dun lick backkkk..."

2 comments: