Thursday, April 23, 2009

sejuk+lapar

oh kenape sgt kejam.

aku tgh lapar ni.

dushhhh [tumbuk seseorg]

pagi tadi bwk keta ala2 sopan sambil nyanyi lagu "apo kono eh jang". Sgt gile semangat kenegerian ok!

Sedang aku m'acekot. Tibe keta biadab, dgn takde bg signal himpit kiri keta aku. Hoihhh! lembu ke hape ko ni? Sejenis syaitan. Aku plak kne elak n nyaris2 accident.
Aku relaks. Bab aku tgk de sgt mengelupur! perempuan plak.. yg paling penting P lg k? P tau tak???? buatnye kne gantung lesen ko padan muke.

Ni aku tgh tahan biji mata aku. Urghhh...stress, aku perlukan cuti ni. Aku perlukan mase seketika utk otak aku berfungsi balik.
bukan maksud aku tak bfungsi. Cume internal memory da FULL..

Tgh layan lagu "all my life" by kc & jojo. Haa..lagu lame. Tapi org dedic8. So dgr la kan...so sweeeeet

[meluat jek org bc blog aku sejak2 akhir2 ni..jiwang sgt]

No comments:

Post a Comment