Thursday, April 30, 2009

ok lah sikit

semalam keadaan sgt bgitu menyesakkan. Otak aku ni mang tak boleh di taruk ngn mcm2 masalah. kejap lg 27/24 aku memikirkan plak.
stupid!

Balik uma. Aku tuka baju. Bumm..terus tido. Bunyi phone yg kuat pon aku da xdengar. Seriously flat [maknanye? hahaha..]

Punca aku jd mcmtu? xyah la aku nk story mory. Bosan+saket hati+kecewa jek. Eh.eh. xde kaitan ngn khidupan skang. Cume khidupan yg lepas. Biase la... so minggu ni, aku akan busy. Hooh..lagi 2 hari sebelum aku berambus g kursus kat terengganu.
Yolah.. mula2nye apply satu geng. Last2 yg dapat aku sorg je. Haa..tak ke selenga ubi? Bmasalah dlm komunikasi, japg sape lah yg aku nk kwn kat sne. Aku bukan sombong, tp tak tahu mcmne nk start. Kang tegur dulu, org bajet aku ni over ramah plak. Huu..hopefully ade la umat2 yg aku kenal [maksudnye, pnah berkursus sesame dulu].

Aku lam proses nk kurangkan berat ni. So tolong bagi aku support. Buat mase ni aku x makan nasi. cume amek lauk je. P tu la, bile x makan. Mengigil2 lak cam parkinson.



[latest picca..nak kuruskan muke.nak kuruskan muka!!!]
ape motif? aku cume nak ckp.
aku syg budak ni. HAHAHA~

Lunch ni aku igt nak p Alamanda sat, sebabnye?Aku beli present..ok, tuk dua org yg berlainan. Aku sngkakan same la sizenye.. laaa rupanye len2 size. Neway aku beli tshirt kat QS [quicksilver]. So nak p tuka sat. Lala la la~aku minat ngn tshirt hitam tu! hissk..ikut nyawa nak je beli..hargenye bagi aku la, mahal la..sebab tshirt kan?RM109.90. Tapi Jumaat lepas aku da buang duet kat PV. Beli suar n 2 lai shirt. Tu pon da makan beratus hengget! Idaklaa aku nk buang2 duet cmtu.

Esok da 1 Mei, Hari Pekerja. Ape2 pon, aku ucapkan selamat Hari Pekerja pada semua yg bekerja dalam Malaysia ni.

Aku x berOnline selame... hurmm..seminggu kot. 8 Mei 2009 bru aku masuk opis. Tapi mase g kursus, aku nk bwk gak lappie. Mane lah tau ado plak wifi kan???hehehe...nak broadband. kang ank2 buah nk pakai. Biase la, budak2 zaman skang ni.

Doa2 kan perjalanan pergi n balik ku selamat. Amin.
take care sume!

No comments:

Post a Comment